planlagt 22 mai...

Kaisa1

Gift med forumet
ser det er veldig forskjellig ting som har oppstått, hendt underveis med planlakte KS, men en ting jeg lurer på er: Ca hvor lang tid tar det før man går noenlunde oppreist, kan begynne og trille korte turer, føler at det er greit og snu seg i sengen osv.????..skjønner jo at dette kommer til og merkes....[:'(]

JEg måtte også holde senga i 24 timer etter ks....når man kommer seg opp av senga er det ikke noen godt og du skal ikke løfte noe tungt på 6 uker.

Ja jeg fikk også spinal bedøvelse men har ikke noen vonde minner etter den....men jeg fikk to små beger med noe i a jeg ble trillet inn på salen....aner ikke hva det var men etterpå ble jeg veldig happy.....sa 100 ganger til anestesi legen at han var en engel.....to sek etterpå kikka jeg opp på han og lurte på hvem i helvete han var....var ikke helt meg selv der kan man trygt si....var bare opptatt av å få den ungen ut som jeg sa.Nå hadde ikke jeg planlagt ks men det var ikke haste heller så jeg var våken hele tida og hadde mannen min ved hode mitt.

Emilie ble født kl 11 på formiddagen og jeg gikk til vasken og pusset tenner ca kl 20 samme kveld med støtte fra samboer. Vondt ja, men ville komme meg fort igang igjen. Trillet turer ca 1 uke etter operasjonen (ikke i bakker). Husker ikke hvordan det var å snu seg i sengen, det verste var vel å komme seg opp fra sengen. Lærte meg en egen teknikk som funket bra:) Lykke til!

Back
Topp