Planla dere fødsel...

Helt tilfeldig ;)
Har februar barn fra før og er vanskeligere med plass da ja, enn det blir denne gangen ;)
Så lillegutt er hjemme fortsatt, hell i uhell at jeg er sykmeldt nå ;)
 
Nei, har ikke lyst på barnehagestart i august 2018 uansett. Vi prøve å få plass i januar 2019 kanskje.
 
Nei, har ikke lyst på barnehagestart i august 2018 uansett. Vi prøve å få plass i januar 2019 kanskje.

Vi tenker det samme. Vår datter som er født i ma begynte i barnehagen høsten etter, og det var for tidlig. Og denne gangen har vi mulighet til å ha barnet hjemme lenger, så januar 2019 er det vi tar sikte på.
 
Vi planla fødsel i januar! :) Så er det jo sånn at alt ikke alltid kan gå som planlagt. Nå er vi strålende fornøyde med å vente en junigutt [emoji1]
 
Jeg har en jobb hvor det er veldig travelt fra februar-april. Jeg ønsket ikke et barn med bursdag i denne perioden da det ofte blir helgejobbing og overtid, og jeg har et ønske om å komme tilbake etter denne perioden etter endt permisjon for å rekke å omstille meg til arbeidshverdagen igjen. Jeg siktet meg inn på å gå ut i permisjon i mai, føler meg heldig som nesten klarte å få det til, for ønsket kunne vært litt for optimistisk ;) så ingenting med barnehage å gjøre, det er bare en bonus :)
 
Planla ikke ifht. barnehage, men siden det var IVF valgte vi å forskyve oppstart et par uker slik at det ikke skulle krasje med alle eksamener. Er jo ingen garanti uansett for at det klaffer når man planlegger, men valgte bevisst å ikke legge opp forsøket slik at termin ble i mai.
 
Helt tilfeldig og en gledelig overraskelse da første er ivf barn og vi hadde fått time til søskenforsøk våren 2017 [emoji6]
 
tilfeldig.. begynte og prøve fordi det da ble minimum 2 år mellom førstemann og neste.. spira satt fort så nå blir det 2 år og 1 mnd [emoji6] fikk april baby sist, så syns jo tiden på året er velsig fint å få baby på!
 
Helt tilfeldig. [emoji4] Jeg er hjemme uansett og vil ikke at hun skal starte i bhg før hun er rundt 2 år, slik som med storesøster. Så var ikke noe tema engang. [emoji4]
 
Her ble det tilfeldig. Hadde termin i 1 mars, men endte opp i MA og utskraping og ble gravid før jeg kom inn i syklus igjen :p
 
Jeg ville ikke ha termin om sommeren igjen. Så her var det tilfeldig. Og etter SA med termin i April.
 
Helt tilfeldig. Var absolutt ikke i tankene, da vi hadde prøvd en stund før det klaffet.
 
Litt delvis planlagt. Prøvde på en vår-baby og ble juni :)
 
Planla i forhold til sesong og sykdom, rett og slett..

Min 2014 er oktoberbarn, 3 mnd gml fikk han rs og måtte på sykehuset og 6 mnd gml fikk han hjernehinnebetennelse.
Akkurat hjernehinnebetennelse var nok tilfeldig sånn sett, men ser alle andre venner som har fått vinterbarn også har slitt med rs og sykdom.

Derfor SKULLE jeg bli gravid i august og få mai-barn, og det gikk i september :)
 
De to første er relativt planlagte mai og juni barn. Denne lille er overhodet ikke planlagt og en stor overraskelse så alt i alt veldig fornøyd med junibarn denne gangen og [emoji1]
 
Jeg har en jobb hvor det er veldig travelt fra februar-april. Jeg ønsket ikke et barn med bursdag i denne perioden da det ofte blir helgejobbing og overtid, og jeg har et ønske om å komme tilbake etter denne perioden etter endt permisjon for å rekke å omstille meg til arbeidshverdagen igjen. Jeg siktet meg inn på å gå ut i permisjon i mai, føler meg heldig som nesten klarte å få det til, for ønsket kunne vært litt for optimistisk ;) så ingenting med barnehage å gjøre, det er bare en bonus :)
Sammer her, men sesong litt senere. Passer perfekt med fars permisjon. Ikke planlagt, men ser nå at det passer perfekt :)
 
Tilfeldig. Er ikke i en situasjon der jeg kan planlegge sånn Sa en gang for mange år siden at jeg ikke skulle få barn sent på året. Lite visste jeg at jeg skulle få beskjed om at det var stor sannsynlighet for at vi ikke kom til å klare å å barn, at førstemann tok over 2 år å lage. Evig glad for at jeg ble gravid, at han er født i oktober og neste i desember spilte ingen rolle lengre❤
 
Tilfeldig her
 
Back
Topp