planglagt alenemamma ?

ORIGINAL: SanderSabine mamsen

ORIGINAL: **Cool Becca**

ORIGINAL: Lissyjane
Det er vaskelig å ikke se det[;)] Hun sier jo selv at hun er trang i nøtta,så da slapp vi å fundere på det... hun ble sikkert forskjellsbehandlet[:-]

det var dine ord da...siden jeg måtte velge så måtte bli sånn[:D][:D]
og nei har aldri blitt forskjellsbehandlet, men jeg er stolt av å ikke ha det eneste i hodet mitt at noen kan passe barna mine fordi jeg har lyst å p**** på meg en unge til på byen...det er alt jeg sier...[;)]
jeg er i mot HI og det er vel lov...selvom dere tydeligvis ikke er enig..

poenget mitt er bare at det er litt dumt å kaste stein i glasshus...og nå tar jeg meg en tur nut med min fantastiske sønn og samboer...orker ikke å kakle med dere mer [:)][:)][:)]

Vi er faktisk enige becca om at det ikke er no ok å knulle på seg unger på den måten...
Det jeg lurer på er hvordan du kan dra meg inn i det...

følte du deg truffet????[8|]

Takk Lissyjane!!! Veit du jeg har møtt henne her 2 ganger jeg... En dagen var dagen før vesla kom jeg møtte henne 2 min på sykehuset etter å ha blitt strippa. Andre gangen var i barnebursdag hos madde35 før jul thats it... å som jeg skrev lenger opp i tråden så kan ikke hun snakke om slekt her altså... Så takk for at noen ser det samme som meg...

åh hadde jeg visst at du skulle dit hadde jeg ikke dratt dit for å si det sånn...

Du visste nok like godt som jeg visste du kom at jeg kom.... Men samma det... Synes det var koselig i bursdag jeg....

det gjorde jeg ikke nei...men hun ønsket vel at jeg skulle komme så da lot hun være å si noe for da hadde hu visst at jeg ikke kom...dessuten er madde en veldig god vennine av meg som jeg gjør alt for så jeg stiller opp...

Der beskyldte du akkurat madde35 i løgn... det var jo lurt å gjøre når det kommer til venninner....
Men deg om det... ærlighet varer lengst becca mor!!!

Å sånn til informasjon jeg og madde35 snakker i tlf nå så................

så fint for deg..men da kan du jo spørre henne om hu sa det til meg på forhånd da...madde'min juger aldri [:)]

ORIGINAL: Lissyjane
Det er vaskelig å ikke se det[;)] Hun sier jo selv at hun er trang i nøtta,så da slapp vi å fundere på det... hun ble sikkert forskjellsbehandlet[:-]

det var dine ord da...siden jeg måtte velge så måtte bli sånn[:D][:D]
og nei har aldri blitt forskjellsbehandlet, men jeg er stolt av å ikke ha det eneste i hodet mitt at noen kan passe barna mine fordi jeg har lyst å p**** på meg en unge til på byen...det er alt jeg sier...[;)]
jeg er i mot HI og det er vel lov...selvom dere tydeligvis ikke er enig..

poenget mitt er bare at det er litt dumt å kaste stein i glasshus...og nå tar jeg meg en tur nut med min fantastiske sønn og samboer...orker ikke å kakle med dere mer [:)][:)][:)]

Vi er faktisk enige becca om at det ikke er no ok å knulle på seg unger på den måten...
Det jeg lurer på er hvordan du kan dra meg inn i det...

følte du deg truffet????[8|]

føler meg truffet etter visse svar... angående glasshus så er det vel heller andre enn meg som skal passe seg,... men vanskelig å ikke føle seg truffet av diverse svar du her inne har gitt meg nå eller... Jeg mener de var mynta på meg qouta å svar til meg så føler jeg meg ikke truffet av det så må jeg være hjernedød....

Takk Lissyjane!!! Veit du jeg har møtt henne her 2 ganger jeg... En dagen var dagen før vesla kom jeg møtte henne 2 min på sykehuset etter å ha blitt strippa. Andre gangen var i barnebursdag hos madde35 før jul thats it... å som jeg skrev lenger opp i tråden så kan ikke hun snakke om slekt her altså... Så takk for at noen ser det samme som meg...

åh hadde jeg visst at du skulle dit hadde jeg ikke dratt dit for å si det sånn...

Du visste nok like godt som jeg visste du kom at jeg kom.... Men samma det... Synes det var koselig i bursdag jeg....

det gjorde jeg ikke nei...men hun ønsket vel at jeg skulle komme så da lot hun være å si noe for da hadde hu visst at jeg ikke kom...dessuten er madde en veldig god vennine av meg som jeg gjør alt for så jeg stiller opp...

Der beskyldte du akkurat madde35 i løgn... det var jo lurt å gjøre når det kommer til venninner....
Men deg om det... ærlighet varer lengst becca mor!!!

Å sånn til informasjon jeg og madde35 snakker i tlf nå så................

så fint for deg..men da kan du jo spørre henne om hu sa det til meg på forhånd da...madde'min juger aldri [:)]

Også setter vi en strek.....

Ut å nyte det fine været nå tuppehøner.....[;)][;)][;)]

ORIGINAL: Madde35

Jeg bare venter på at skoa til ungene skal bli tørre jeg...
De har ekstra par i barnehagen men huska jeg de til helga da... nekjda... hmmm... snart ut å base mer...

Jeg bare venter på at skoa til ungene skal bli tørre jeg...
De har ekstra par i barnehagen men huska jeg de til helga da... nekjda... hmmm... snart ut å base mer...

Har de ikke gummistøvler da...så tar du ullsokker i....Blir så bra atte..[:)]

Må ta med mini ut en tur til merker jeg....

du får fortelle hu derre ann b at jeg ikke ble fortalt at hun skulle komme i bursdagen så roer a seg nok litt...[:D]

ha en fin tur ut vennen..kjører forbi deg straks så skal tute[;)]

Back
Topp