planglagt alenemamma ?

Cathy1

Elsker forumet
hva syns dere om dette ?
bli gravid med en kjent el ukjent og bli alene mamma...
evnt. sæd donor ?

Vet ikke jeg..?
Har ikke noen spesiell mening om det,folk må gjøre som de selv vil..

Å planlegge å bli smelt på tjukka bare for å bli alenemor, viser jo ikke akkurat mye inteligens da[8|] Idioti kan det også kalles[8D]

Vel.. man er jo litt korttenkt da..

Men det er jo ikke nødvendigvis så mye verre enn å dra til Danmark for å bli inseminert...[8|]

ORIGINAL: Kranglefanten

Å planlegge å bli smelt på tjukka bare for å bli alenemor, viser jo ikke akkurat mye inteligens da[8|] Idioti kan det også kalles[8D]

Uansett hvor desperat jeg var etter barn, ville jeg ventet med å få det med den rette.

Synes det er egoistisk å med viten og vilje, planglegge et barn uten en pappa i bildet (om det ikke var helt spes omsetninger).

regner med denne pappaen er en som skal bli lurt også da? I så tilfellet, kan jeg ikke si annet enn [:'(]

Jeg synes også folk må få gjøre hva de vil. Men da mener jeg kun om det er nøye gjennomtenkt og man skal være sikker på at man klarer seg fint alene, før det skjer! Dessuten bør barnefar få vite om det.

ORIGINAL: *Schmoopy*

Uansett hvor desperat jeg var etter barn, ville jeg ventet med å få det med den rette.

Synes det er egoistisk å med viten og vilje, planglegge et barn uten en pappa i bildet (om det ikke var helt spes omsetninger).

regner med denne pappaen er en som skal bli lrt også da? I så tilfellet, kan jeg ikke si annet enn [:'(]

Sier meg enig i denne.

Ikke det lureste jeg har hørt om for å si det sånn [8D]

Hvordan går det med deg forresten? [:)]

ORIGINAL: hopsideisi

alle barn har rett til å vite hvem som er faren..hva skal hun si til barnet da...?

og det må være knalltøft å gå igjennom graviditeten og småbarnstiden alene...

hva med de som reiser til danmark for å bli inseminert da?

ORIGINAL: BuonaVita

Jeg synes også folk må få gjøre hva de vil. Men da mener jeg kun om det er nøye gjennomtenkt og man skal være sikker på at man klarer seg fint alene, før det skjer! Dessuten bør barnefar få vite om det.

ORIGINAL: hopsideisi

alle barn har rett til å vite hvem som er faren..hva skal hun si til barnet da...?

og det må være knalltøft å gå igjennom graviditeten og småbarnstiden alene...

Ja,fordi man er alene så skal det ikke være lov...?

Og hva med de som blir insemierte..??
De har heller ikke en pappa å fortelle til barnet om..?

Nja veit ikkje heilt ka eg syns om da eg.

Åsså om ein har eit brennande ønske om å bli mor, har hatt da så lenje ein kan huska, men finn ikkje den rette.
Ja då trur eg eg skjønna da litt.

Men å plutseli få for seg at ein vil ha seg ein baby å springe ut på byn å tar ein kar me seg heim, nei då rista eg litt på håve ja [:)]

synns ikke det er noe galt i det BORTSETT fra at det er forbanna dårlig gjort mot denne tilfeldige fyren man flyr på for å få barn med.
kan vell være at det er litt dårlig gjort fordi barnet vil vokse opp uten sin biologiske far men synns ikke det er noe ''verre'' enn å dra til danmark å bli insiminert!

ORIGINAL: Aline

ORIGINAL: Kranglefanten

Men hva om man har et brennende ønske om å bli mamma, men ikke finner mannen i sit liv??? Kan ikke en alene mamma være fullgod som forelder?? [:)]

Synes det blir feil å kalle det idioti, for ikke alle finner den de vil dele livet sitt med mens de fremdeles er i "riktig" alder... [8|]

Skal sies at jeg er gift med barnefaren, men må si jeg forstår de som har et kjempe ønske om å bli mamma...

Vi slet i flere år med å bli gravide, og unner ingen å føle seg så dypt ulykkelig og misslykket hver gang mensen kommer...

Vil man ha barn - og har mulighet til å gi barnet det h*n trenger på 1 inntekt, synes jeg det må være lov...

(men å lure en mann til å bli far uten å ville det er jo helt på trynet... Må være gjennom en klinikk eller noe i den duren i så fall...)

Jeg har vært alenemor, og joda, jeg klarte meg fint jeg. Men det å gå inn for å kun gi barnet en forelder mener jeg er feil. Om man er 2 om det og ikke bor sammen, greit - men da har iallfall barnet 2 foreldre.

kommer ann på tanken bak mener jeg!! hvis man er 22 å vil bli mamma og lurer noen for å bli det så syns jeg det er utrolig patetisk og latterlig!
men er man 35 og aldir hatt noe kjæreste feks og har et stort ønske om barn, så ser jeg ikke at det er noe verre å få en til å hjelpe til enn å dra til danmark feks å få fiksa det der!
er mange alenemødre her i verden og barna har det helt fint forde om ikke pappa er der!
er såklart best å ha to foreldre men... besteforeldre og kompiser kan jo også være forbilder[:)]

Synes ikke man bør ha sex med en ukjent, synes barnet har krav på å få vite hvem faren er etterhvert.

Vel, ikke så smart, et valg to mennesker bør ta(går nå ut i fra at en evt dame/ jete lurer en mann)

ORIGINAL: maryjoleen

synns ikke det er noe galt i det BORTSETT fra at det er forbanna dårlig gjort mot denne tilfeldige fyren man flyr på for å få barn med.
kan vell være at det er litt dårlig gjort fordi barnet vil vokse opp uten sin biologiske far men synns ikke det er noe ''verre'' enn å dra til danmark å bli insiminert!

øøøøø... her har jo sæd donoren gitt sitt samtykke, å hoppe på en fyr, få seg et ligg for å bli gravid kan jo IKKE sammenlignes..

Merkelig holdning

Nå er det snakk om en som har ett ønske om barn men kanskje ikke finner den rette...  skal hun leve uten barn da ? eller skal hun bli insiminert og være den gode mammaen hun vet hun kommer til å bli ?

Back
Topp