Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: *Schmoopy*
Uansett hvor desperat jeg var etter barn, ville jeg ventet med å få det med den rette.
Synes det er egoistisk å med viten og vilje, planglegge et barn uten en pappa i bildet (om det ikke var helt spes omsetninger).
regner med denne pappaen er en som skal bli lrt også da? I så tilfellet, kan jeg ikke si annet enn [:'(]
ORIGINAL: hopsideisi
alle barn har rett til å vite hvem som er faren..hva skal hun si til barnet da...?
og det må være knalltøft å gå igjennom graviditeten og småbarnstiden alene...
ORIGINAL: hopsideisi
alle barn har rett til å vite hvem som er faren..hva skal hun si til barnet da...?
og det må være knalltøft å gå igjennom graviditeten og småbarnstiden alene...
ORIGINAL: Aline
ORIGINAL: Kranglefanten
Å planlegge å bli smelt på tjukka bare for å bli alenemor, viser jo ikke akkurat mye inteligens da[8|] Idioti kan det også kalles[8D]
Men hva om man har et brennende ønske om å bli mamma, men ikke finner mannen i sit liv??? Kan ikke en alene mamma være fullgod som forelder?? [:)]
Synes det blir feil å kalle det idioti, for ikke alle finner den de vil dele livet sitt med mens de fremdeles er i "riktig" alder... [8|]
Skal sies at jeg er gift med barnefaren, men må si jeg forstår de som har et kjempe ønske om å bli mamma...
Vi slet i flere år med å bli gravide, og unner ingen å føle seg så dypt ulykkelig og misslykket hver gang mensen kommer...
Vil man ha barn - og har mulighet til å gi barnet det h*n trenger på 1 inntekt, synes jeg det må være lov...
(men å lure en mann til å bli far uten å ville det er jo helt på trynet... Må være gjennom en klinikk eller noe i den duren i så fall...)
ORIGINAL: maryjoleen
synns ikke det er noe galt i det BORTSETT fra at det er forbanna dårlig gjort mot denne tilfeldige fyren man flyr på for å få barn med.
kan vell være at det er litt dårlig gjort fordi barnet vil vokse opp uten sin biologiske far men synns ikke det er noe ''verre'' enn å dra til danmark å bli insiminert!