Planer på nyttårsaften?

CFB

Februar 2014's Miss håndarbeid
Februar 2014 - Skjult forum
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Aner ikke hva vi skal gjøre på nyttårsaften her. Blir vel til at vi drar på besøk til noen i familien på dagtid, men når 2015 starter så sover nok minien søtt i sengen sin og fyrverkeriet ser vi sikkert fra stuevinduet tipper jeg.

Noen som har artige planer?

Må innrømme at jeg egentlig synes nyttårsaften er litt slitsom. Alle stresser for å finne på noe gøy. Personlig er jeg veldig glad jeg slipper skallebanken dagen derpå :p

Blir å spise middag hos svigers som bor 10min unna, så drar vi hjem og legger mini. Deretter skal jeg og sambo kose oss i sofaen og se på film:)

Vi skal til et vennepar. Blir middag og kos der:) mini legger vi til vanlig tid og vekker når vi skal hjem. Gikk fint på julaften så satser på det går bra på nyttår også:)

Vi skal til mamma og spise. også sover vi der.. Blir bare oss 3 og mamma og samboer..
Jeg også syntes at nyttår bare er hauset opp, at man på død og liv skal ha det så bra.. Også er det ikke nødvendigvis det blir slik.. Koselig med en god middag da.. Har i de siste årene før mini kom jobbet på nyttårsaften..

Det var snakk om at søss og familie kommer. Så da blir det brettspill og se raketter også sove. Bare ta det med ro.

Vi får et vennepar på besøk, stille og rolig.

Jeg skal på nattevakt, så ingen store planer her.

Husker det fra før jeg fikk barn at man måtte liksom finne en bra fest eller noe som skjedde. Det tilhører gamledager - hadde nesten glemt det før du skrev det nå haha :p

Her blir vi bare hjemme og bare oss. Mamma jobber ellers hadde jeg invitert henne. De fleste venner har barn så lite praktisk å invitere de, blir isåfall da bare til en tidlig middag, så blir vi jo alene igjen på kvelden. Jeg vet ikke om jeg orker å være våken om jeg er skikkelig trøtt. Tror heller jeg går å legger meg med ungene og så eventuelt står opp igjen. Får høre med sambo hva han vil - han er ikke helt i form. Ellers er det jo egentlig koselig å se en film eller noe. Vi få se. Håper vesla sover igjennom smellene. Eldste gjør det. Spørs om han vil vi skal vekke han da. Har gjort det et par ganger men han er så trøtt ar han nesten ikke gidder :p

Me skal vera heime aleine. Mamma og dei skal på fest, svigers skal på hyttetur og brødre er heime i Å på fest.
I fjor kom eg heim frå sjukehuset på nyttårsafta og var ikkje i form. Så uansett så blir nok detta ein bedre kveld :)

Vi blir hjemme og tar det heeeelt med ro! Skal lage oss pinnekjøtt og kose oss med god mat, bare vi to. Så legger vi oss etter rakettene, da er vi i fin form til å hive jula ut første nyttårsdag! :P

Jeg skal jobbe til 22, og så på jobb igjen 07. Pappaen og mini blir sikkert bare hjemme, kjenner jeg han rett. ;)

Vi skal til mamma og spise. også sover vi der.. Blir bare oss 3 og mamma og samboer..
Jeg også syntes at nyttår bare er hauset opp, at man på død og liv skal ha det så bra.. Også er det ikke nødvendigvis det blir slik.. Koselig med en god middag da.. Har i de siste årene før mini kom jobbet på nyttårsaften..
Husker det fra før jeg fikk barn at man måtte liksom finne en bra fest eller noe som skjedde. Det tilhører gamledager - hadde nesten glemt det før du skrev det nå haha :p

Her blir vi bare hjemme og bare oss. Mamma jobber ellers hadde jeg invitert henne. De fleste venner har barn så lite praktisk å invitere de, blir isåfall da bare til en tidlig middag, så blir vi jo alene igjen på kvelden. Jeg vet ikke om jeg orker å være våken om jeg er skikkelig trøtt. Tror heller jeg går å legger meg med ungene og så eventuelt står opp igjen. Får høre med sambo hva han vil - han er ikke helt i form. Ellers er det jo egentlig koselig å se en film eller noe. Vi få se. Håper vesla sover igjennom smellene. Eldste gjør det. Spørs om han vil vi skal vekke han da. Har gjort det et par ganger men han er så trøtt ar han nesten ikke gidder :p

Ja er ikke så lenge siden det var vill planlegging i dagene før for å finne den beste festen eller beste nattklubben. Husker spesielt millennium, herregud for et stress og kav! Endte bare opp med å virre rundt i sentrum, kliss gjennomvåt for det regnet både opp, ned og sidelengs i Bergen.

De siste årene har jeg stort sett prøvd å få booket meg inn på noen spillejobber på n.aften. Greit å tjene dobbelt opp og samtidig være med på litt av moroa.

Men gleder meg til rolig feiring på sofaen i år :D

Vi blir hjemme og tar det heeeelt med ro! Skal lage oss pinnekjøtt og kose oss med god mat, bare vi to. Så legger vi oss etter rakettene, da er vi i fin form til å hive jula ut første nyttårsdag! :P

Høres ut som en god plan. Kanskje jeg skal kjøpe inn noe pinnekjøtt selv. Har ikke noe juleting å hive ut i år, fikk aldri tid til å pynte i nye huset :D

Høres ut som en god plan. Kanskje jeg skal kjøpe inn noe pinnekjøtt selv. Har ikke noe juleting å hive ut i år, fikk aldri tid til å pynte i nye huset :D
Haha, ja, jeg orker ikke tanken på noe mer besøk faktisk, ser virkelig frem til å være bare oss og ta livet heeeelt med ro! Har ikke tenkt å pynte meg eller noen ting, bare se film og kose oss etter at mini er lagt! Kjøp pinnekjøtt og kos deg! :)

Vi er invitert bort på middag, har tenkt å prøve oss på det. Legger henne i vogna og håper hun sover der. Så går vi hjem, er ikke så langt. Hun bruker å våkne i 23-tiden da, er spent på hvordan det går denne gangen.

Skulle egentlig ikke noe, men ble plutselig invitert til broren til samboeren. Litt spent på hvordan det går med frøkna, hun legger seg jo ca 30 min etter selskapet begynner. :-) Satser på at hun sover seg gjennom kvelden i vogna.

Jeg skal på jobb, men jobber bare til 15:00 da.
Så skal vi ha besøk av et vennepar og deres unger (de er jevngamle med de to eldste). I år prøver jeg meg på helstekt kalkun for første gang :p

• Liker
Reactions: EJ
Jeg skal på jobb, men jobber bare til 15:00 da.
Så skal vi ha besøk av et vennepar og deres unger (de er jevngamle med de to eldste). I år prøver jeg meg på helstekt kalkun for første gang :p

Du får seie i frå om du trenger oppskrifter ;) Elskar kalkun ❤️

Du får seie i frå om du trenger oppskrifter ;) Elskar kalkun ❤️

Jaaaa takk, det trenger jeg!! :D
Haha, jeg er kresen på kalkun -liker kun helstekt kalkun (å det elsker jeg!!) er ikke så glad i kalkunfilét.. Siden dette blir første forsøk er jeg litt usikker på hvordan jeg skal angripe den svære fuglen :p

Jaaaa takk, det trenger jeg!! :D
Haha, jeg er kresen på kalkun -liker kun helstekt kalkun (å det elsker jeg!!) er ikke så glad i kalkunfilét.. Siden dette blir første forsøk er jeg litt usikker på hvordan jeg skal angripe den svære fuglen :p

Kan legga ut måten eg gjer det på Oppskrifter :)
Er egentleg ganske enkelt, men krever ein del jobb OG hjelp frå mannen :)

Back
Topp