Planer om utstyr?

Jeg skal ha ny vogn! Tror det blir simo, men ikke helt sikker enda:-) Har egentlig det meste etter to barn, så blir ikke så mye vi kjøper denne gangen:-)
 
Japp!

Skal ha ny matte til stellebordet
Hengevugge til stua
Samme seng som storesøster har, hensvik fra Ikea :) 
Ny bilstol, gogo eller noe slikt heter den vel
Softbag til vogna, og søskensete til storesøster så kan jeg fortsette å bruke min elskede emmaljunga

eeeeeeeeeeeeh... Det er alt jeg kommer på i farta! Ellers er det jo litt forskjell på kjønn også, blir det jente blir det lite kles shopping f.eks, i motsetning til hvis det blir gutt. 

Og så blir det alle de tingene man må ha.. 
Ekstra tepper, dyne, sengetøy, bleier, pleieprodukter, hentesett, smokker, tåteflasker osv :) 

Jeg er veldig rutinert på sånt... Hadde en lang liste jeg skrev selv og krysset av litt etter litt når jeg fikk datteren min, funka perfekt!!! 

 
Vi har seng, evnt. barnesete og sånn, skal beholde den elskede babyjogger city mini trillen vår <3

Vi skal hvertfall kjøpe TFK, Mountain Buggy eller City Cross. En av dem blir det. Lekegrind, vugge, stellematte (gidder ikke stellebord. Hadde det forgie gang, ble omtrent ikke brukt)..

Ellers er jeg ganske greit forberedt, trenger ikke så mye stasj som med første mann.. Bare jeg har det mest vesentlig i hus, så trenger jeg egentlig bare bleier og babyprodukter.
 


Chuma skrev:


Elvira25 skrev:


lolly87 skrev:
Den senga som var på bildet, som sto inntil dobbeltsenga. Hva slags seng er det?? Den var skikkelig søt :)



Det er en Troll Bedside Crib.
Vi har ikke plass til en vanlig sprinkelseng på soverommet vårt, så denne blir brukt frem til h*n skal på eget rom!


Den har jeg også tenkt på. Så deilig å ha babyen rett ved siden av meg! Lurer bare på ; hvor lenge den blir stor nok? Den er jo ganske dyr hvis man bare kan bruke den noen få måneder.



Jeg hadde nesten maken til forrige mann, og han vokste veldig fort ut av den. Han var 4705 g når han ble født og jeg brukte senga bare i 4 mnd max
 
Back
Topp