Planer om utstyr?

~Blikk~

Elsker forumet
Er det noe utstyr dere vet at den MÅ jeg bare ha til babyen i magen? En vogn du har siklet på, et klesmerke du har forelsket deg i, en vippestol, bæresele, bilsete osv. du vet at du garantert kommer til å kjøpe.

Legg gjerne inn bilder, bilder er gøy!

Har hatt så mange vogner (skal ikke nevne det engang:p) men denne gang bare må jeg ha den nye SIMO 2012 modellen. (har kjøpt sportsdelen il mintsemann allerede) Simo har endra endel ting som gjør at den er utrolig lett å trille, og ja, den nye er perfekt. Stog bagdel og alt. Så den må has

Ellers skal vi ha baby bjørn vippestol (har alltid hatt med vibrering, men denne gang blir det baby bjørn. 

Tja, vi har så mye baby utstyr, men de to tingene må jeg ha:) Usikker på om det blir Britax eller Maxi cosi bilstol.

Den senga som var på bildet, som sto inntil dobbeltsenga. Hva slags seng er det?? Den var skikkelig søt :)

Har veldig lysst til å byte ut vogna, men den er jo bare 1 år så får se :) Kunne også tenkt eg å selle maxi cosi bilstolen vår da jeg har funnet en annen jeg heller vil ha :P Men det jeg MÅ ha er nytt stellebord med skuffer, da det vi har er ødelagt :/ Åsse har jeg veldig lysst på babybjørn vippestol, ellers har vi vel det vi trenger ;)

Her må vi ha ny bilstol og ny vogn, men ikke hvordan enda, ikke orket å sette meg så mye inn i det, syns det er litt tidlig :) Men kom gjerne me anbefalinger på de to :D

Skal ihvertfall ha babybjørn vippestol. Lånte søskenbarnet mitt sin sist.
Nyfødt innlegg til ergoen. (bæresele)

Ellers har vi jo alt ifra før. En city cross med city bag og en MB Urban jungle og carrycot :p

Av klær så eeeeeelsker jeg de danske merkene. Wheat har mye fint, okker-gokker, alba baby, krutter men det koster jo litt.

Satser på ny jente sånn jeg får brukt alle de fine klærene omigjen :)

Vi må ha et nytt babysete, sist hadde vi bare en bil,men denne gangen har vi to, så da bruker vi det gamle i en av bilene og kjøper et nytt, eller kanskje bare en base ekstra. Skal ha maxi cosi igjen, de er så lette og fine.

Har også sett på TFK, den kan man feste bilsetet på. MÅ ha en vogn/trille vi kan feste bilsetet på, for det er supergenialt!!!

babybjørn vippestol tror jeg det blir her også.

Ønsker meg veldig noen nye bæresjal *LOVE*

Vurderer simo duo eller emmaljunga som hovedvogn. Solgte simo kombi'n rett før jeg fant ut om rusket... Typisk...

Stellebord er jeg litt usikker på... Har bare brukt stellematte til minimannen min, veldig enkelt og greit, men nå skal vi bo i en kjeller så tror det kan være lurt med et eget stellebord denne gangen.

Wæææææææ
Førstegangsfødende og vettskremt... :/ Er jo en jungel av merker og utstyr, og alle de navnene dere har nevnt er hebraisk i mine ører.... emoticon
Har virkelig ikke peiling... Vet jo hva vi trenger, altså alt(!!) vogn, bilstol etc, men alle merker og navn kjenner jeg ingen ting til... Så jeg må nok ta meg et par kaffemøter med venninnene mine for å gjøre meg kjent i "denne shoppeverdenen..." Hihi...

Vi må ha ny vogn, for den vi hadde sist er helt ødelagt...
Ønsker meg veeldig en Simo vogn, men det er forferdelig dyre, så tror ikke jeg får råd til det:(

Og siden frøkna gulpa ned den babygymmen vi hadde, må vi ha en ny, men vet ikke helt vilken enda.

Ellers har vi vel alt hvis det blir jente... Blir det gutt må vi handle en del klær da, for her er ALT rosa/lilla

lolly87 skrev:
Den senga som var på bildet, som sto inntil dobbeltsenga. Hva slags seng er det?? Den var skikkelig søt :)

Det er en Troll Bedside Crib.
Vi har ikke plass til en vanlig sprinkelseng på soverommet vårt, så denne blir brukt frem til h*n skal på eget rom!

Elvira25 skrev:

lolly87 skrev:

Vi har ikke plass til en vanlig sprinkelseng på soverommet vårt, så denne blir brukt frem til h*n skal på eget rom!

Den har jeg også tenkt på. Så deilig å ha babyen rett ved siden av meg! Lurer bare på hvor lenge den blir stor nok? Den er jo ganske dyr hvis man bare kan bruke den noen få måneder.

Den senga ska jeg ha denne gangen. Deilig å bare vippe barnet over når det skal ammes..! 

Og stellebordet, har vært på evig jakt etter et slikt et! Er det Brio sitt?

Den senga ska jeg ha denne gangen. Deilig å bare vippe barnet over når det skal ammes..! 

Chuma skrev:

Elvira25 skrev:

lolly87 skrev:

Den har jeg også tenkt på. Så deilig å ha babyen rett ved siden av meg! Lurer bare på hvor lenge den blir stor nok? Den er jo ganske dyr hvis man bare kan bruke den noen få måneder.

Jeg mener å ha lest at den passer frem til ca 6 måneder. Da begynner som regel babyen å dra seg opp etter kanten og det kan bli litt skummelt...

Juras skrev:

Stellebordet er fra Stokke

Babybjørn vippestol og Manduca bæresele var livreddere for oss sist!
Ellers har vi en seng som kan stå inntil senga vår og grinda kan taes ned og opp (den legges liksom ned under madrassen) og som har bremser, den hadde vi og det var greit å ha babyen nært senga mi.. Og den kosta bare 2000... Det er vanlig grindseng så den kan brukes lenge.

Vi trenger vel egentlig ikke noe:P Men, blir nok litt shopping alikevel! :)
Babyinnlegg til Ergoen må handles:)

Siden dette er vår første trenger vi alt. Vet at mamma og pappa har noe babyutstyr stående på loftet sitt etter meg og min søster. Har fått tilbud om å se om vi kan bruke noe av dette. Stor sjanse for at noe av det kan brukes i en liten periode. Eneste vi vet at vi ønsker oss er en rød tripp-trapp stol fra Stokke. Men da må jo babyen bli noe større først. Så det blir nok en babystol før den. Men jeg må nok ha noen samtaler med venniner for å komme inn i alle disse merkene jeg også. Virker som det finnes så utrolig mye forskjellig.

Babylykke81 skrev:
Wæææææææ
Førstegangsfødende og vettskremt... :/ Er jo en jungel av merker og utstyr, og alle de navnene dere har nevnt er hebraisk i mine ører.... emoticon
Har virkelig ikke peiling... Vet jo hva vi trenger, altså alt(!!) vogn, bilstol etc, men alle merker og navn kjenner jeg ingen ting til... Så jeg må nok ta meg et par kaffemøter med venninnene mine for å gjøre meg kjent i "denne shoppeverdenen..." Hihi...

Ikke få panikk:) Er jo egentlig bare supergøy å bli kjent med alle tingene man lett går seg vill i når man venter baby. Bare tenk at du ikke trenger alt! For det gjør man virkelig ikke. Alle har sine ting man ikke kunne klart seg uten, men det betyr ikke at ikke du kan klare deg uten. For selv om jeg elsket å bære med sjal trenger ikke nabo'n min å elske det... Se på behovet deres!
Hjelper mye å ta seg en tur inn i en babybutikk som har goood service og tid til å fortelle om tingene som finnes. Jeg har allerede hentet en del brosjyrer på vogner, for jeg er usikker på hva vi skal ha denne gangen. 
Noen bruker 100'000 kr i babyutstyr, andre 500 kr, så spekteret er stort! 

Back
Topp