Planer om ny graviditet?

Vintergullnr2

Elsker forumet
Er det noen av dere som vil ha flere barn omgående eller vente en stund???
Her har jeg nok med en foreløpig. Får prøve igjen når Isabell er blitt ett år eller to [:D]

Her blir det å vente iallfall, til mathias er blitt 3-4 år......hvis det blir flere...."time will show"! [:)][&:]

tror nå jeg vil vente et par år[:)] må prøve å få med sambo på en bebis til[8D]

vi skal begynne og prøve når snuppa er blitt 3år.. gleder meg[:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]

Dette ble nr 3 her, så her blir det IKKE flere..........

her blir det og å vente et par år ja,vil jo ha tid med vesle gullet før neste.[:)]

Siden det tok oss 3 år å bli på vei med Mia, så tar vi det som det kommer. Har ingen planer om prevensjon hvertfall...

Planen er å begynne å prøve igjen neste høst neste år... [;)] Men da er d stopp..Vil ikke ha noen bebis/gå gravid etter jeg har fylt 30 år..Så har 3 år på meg nå da..[;)]

Jeg vil ha en til, snaart!:)

Vi har lenge vært enige om at vi kun ønsker oss et barn, og det har vi nå fått! Han er frisk og rask, og da kan man ikke kreve mer [;)]

Man skal ha både tid og økonomi til å følge opp barna når de gror til, derfor har vi tatt denne avgjørelsen.
Skulle noe mot formodning skje, så tror jeg neppe vi kommer til å fjerne et evnt barn.

Her er vi ferdige! 4 holder i fleng!![:D]

Det blir bare et barn, jeg vill ikke ha fler, saboeren vil men jeg mener at man må ha tid og økonomi til fler, som noen andre skrev over. jeg er 29år å kunne ikke tenkt meg en til kjapt, å vil heller ikke bli gammel mor så tiden har uansett rent ut for min del[:)] her blir det spirl og jeg har tenkt mye på om jeg skal sterelisere meg, men venter noen år for å ta den endelige avgjørelsen.

neeei.. [:D]

Back
Topp