Planer om nestemann?

marri86

Glad i forumet
Noen fler som tenker på det?

Her har vi tenkt å begynne å prøve fra Januar. Har sluttet med ppillen nå. :)
Fant ut at pågrunn av jobbsituasjoner etc så passet det best nå..Ellers kunne det fort bli flere år til..

Blir spennende å se hvor lang tid det tar før det sitter...

Med jenta ble vi gravide på 1,5 mnd eller mindre..Men gikk jo ikke på ppilla da.. (Men har ikke gått himla lenge på den da..)

• Liker
Reactions: jc
Oi- lykke til!

Ingen planer i nærmeste fremtid. Begynner kanskje å prøve når jenta er 2 tenker jeg.
Jeg kunne sikkert ha prøvd før jeg altså, men mannen er IKKE klar for en ny verdensborger så snart:)

Her blir det ikke å prøve før om ett års tid,muligens lenger enn det også. Jeg må få meg en større stilling og bedre betalt jobb først også.

Vi skal prøve på 4 og siste mann nå. Tok ut spiralen på mandag. Og er allerede kommet inn i normal syklus :)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Her og har vi ikke akkurat planlagt sistemann, men nr 4 i flokken kommer visst midt på sommern engang :P

Blir nok ingen neste mann... skulle vært 10+1 uker idag :( håper sambo skifter mening om noen år...

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Blir nok ingen neste mann... skulle vært 10+1 uker idag :( håper sambo skifter mening om noen år...

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
Huff så leit. Får virkelig håpe han skifter mening ja...
En stor god klem til deg :)

Här kommer tillökning i slutet av mai eller starten av juni:-)
Inte heller helt planlagt, men vi är väldigt glada och ser fram emot en liten knøtt till!<3

Gratulerer :)

Har begynt å prøve her selv..Men måtte jo slutte med ppilla,så får se når det sitter :)

Grattis!!!:-)

Back
Topp