Planer om August 2015?

Izzie

Betatt av forumet
Augustlykke 2015
Hei

Er det flere som har planer om å komme seg inn i augustforumet? :)
Jeg har akkurat startet på sprøyter, for søskenforsøk. Mista i uke 11 i romjula ifjor, etter frys i naturlig syklus og det har tatt litt tid å bli klar igjen. Men nå kjenner jeg at det er på tide å få på plass søsken til lillemor på 2 år:)

Skal sitte inn det siste egget vi har på frys idag. Så håper august her å :)

Sent from my iPad using BV Forum

Oi, gikk alt bra? Så spennende! Har du hatt fryseforsøk før? Syns du er tøff som hopper på nytt forsøk med en ettåring i hus :) Ser du har oktoberskatf fra ifjor :)

Oi, gikk alt bra? Så spennende! Har du hatt fryseforsøk før? Syns du er tøff som hopper på nytt forsøk med en ettåring i hus :) Ser du har oktoberskatf fra ifjor :)
Ja har hatt fryseforsøk før, tre negative :/ så håper det fjerde sitter. Fikk satt inn to stk.:) ja har en liten gutt som e litt over ett år :) han er super og eg vil gjerne gi han søsken. Han satt på første forsøket vårt, ferskforsøk :)

Sent from my iPad using BV Forum

Jeg har håp om å bli med i det forumet, ja :-) satte inn ett fryseegg på mandag 10.11.14. Har ikke peiling på hvor mange ganger det var delt, det har jeg blitt litt nysgjerrig på etter å ha hengt her inne disse dager..:rolleyes:

Jeg syns det er utrolig spennende å holde på med dette... er så spent på om det går like fint denne gangen, som med lillefrøkna, som satt på første forsøk. Har helt andre medisiner denne gangen, men håper de gjør samme nytte! Lurer egentlig på hvorfor jeg har fått andre denne gang, når det funka så bra sist med de medisinene jeg hadde på første forsøk?!?
Skal på første UL-sjekk på mandag, så er bra spent ja :) Hååååper alt er som det skal!

Satser på at vi kommer oss inn i terminklubben til August 2015 hele gjengen! ;) gøy med andre som er ca på samme sted i prosessen!

Dersom det blir to strekar denne gongen, blir termin 31. Juli eller 1. August :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Er selv et august-barn, så et august-barn hadde vært helt greit det ;)
Spiller forsåvidt ingen rolle hvilken måned jeg får barn, men akkurat nå er dette forsøket som jeg prøver og ha god tro på, sånn at vi får ett lite augustbarn hvis alt går vår vei <3 ;)

Nå har jeg fått satt inn to egg, så jeg håper på august 2015. Ikke fordi det er august, men fordi det er der vi "lander" viss det går bra. Men for all del, august er bra!!

Om dette går bra, vil terminen bli 23/8-2015 :)

Vi vil ha termin 18.aug, om dette skulle gå i boks. Er så utroolig spent, men orker ikke å teste før dagen, er så redd det skal bli negativt...

Hihihi, jeg måtte for gøy bare sjekke selv hva termin vil bli hvis dette fryseforsøket går bra, da ble termindato 31.august 2015 :D åååå hihi ser vi har samme termindato OleBrum!! men, kossen har det seg? Du har innsett i morgen ikke sant? Jeg har innsett fredag... hmm

Hihihi, jeg måtte for gøy bare sjekke selv hva termin vil bli hvis dette fryseforsøket går bra, da ble termindato 31.august 2015 :D åååå hihi ser vi har samme termindato OleBrum!! men, kossen har det seg? Du har innsett i morgen ikke sant? Jeg har innsett fredag... hmm
Bra observert Trudelutt'n ;) du har helt rett, jeg får visst termin 29. august jeg :D Så gøy at du skal sette inn på fredag, da ruger vi på likt :) Lykke lykke til på fredag!! Jeg gleder meg til i morgen :) ;)

Back
Topp