planer idag ?

lui

Glad i forumet
e så surt ver ude idag...Så bler nok inne heila dagen tenk eg. Sga på besøk te ei vennina jafall,så bler meg å gullet hjemma aleina i heila dag,for sambo sga på personalmøde å komme ikje hjem før i 9-10 tiå. Hb naty e snille å greie å ha med å jørr,så går d nok bra [:D] Ikvell e d jammen meg farmen,å d glede eg meg te [:D] å ikkje minst paradise,hihi[8D] må aldri gå glipp av d!!! Ellers så e eg veldi lykkelige for tiå,lenge siden har har følt meg så bra [:D] mangen år siden faktisk... Takket være antideperesiva[8D] Har en snille gutt som har lært mye nytt den sista tiå,så d e full fres hjemma om dagene[:D] Elske den lille familien min 

godt å høra at du har d bra [:D][:D]

skikkelig høst vær idag - lige ikkje!! [:@] eg rydde å potle, greit innevær ja. maen ska jobba øvetid idag så eg ska te svigerinnå og nieså mi på tri å sniga middag - sweet! [:)]

ellers e d jo luksusfellen idag - glede meg!! [:D][:D]

eg har fri idag eg:D:D wiii

du må bare kommaa ned om du vil;)

jeg skulle få besøk av en venninne, men så måtte hun plutselig til frisøren [&:][8|]

så, sturer litt foran tven... bør vel gjøre litt nå snart...men vil helst ikke ut i dag nei!
holder på å rense oppvaskmaskinen, så litt fornuftig gjør jeg jo.... [:)]

planer ja.. hehe.. de er vi ferdige med alt [;)]

Her var vi ute av døra litt før 8.30. Fikk levert de to store og gikk bort på andre siden av byen (30 min i raks gange), for vi hadde time på hs 9.30. Etter det var vi hos barnelegen med urinprøve som det var utslag på både leukocytter og proteiner, så de skulle dyrke den til i morgen. Ringer og får svar da.
På veg hjem handlet vi en blomst til min onkel som ble 60 år i går (jeg rakk nemlig ikke noe sånt i går) og leverte den i butikken tanta mi driver. Så hun tar den med hjem til han i ettermiddag. Så var vi innom og handlet litt på matbutikken før vi kom hjem for en time siden.
Natalie sovna i vogna 10.35 og sover enda, så hun var tydelig sliten. Men hun var jo våken en time før hun pleier i dag, og hun er sååå forkjøla og litt tendens til feber..

I ettermiddag har jeg ikke så mye planer, men mannen jobber overtid som vanlig, så han kommer hjem omtrent når jeg må reise på symøte i kveld. For symøte er viktig! Gleder meg til å skravle med go`-jentene mine igjen!!!

Back
Topp