planer idag da snupper?

henriette25!

Forumet er livet
her blir det hjemmedag! vaske klær og rydde/vaske litt[:)]

Emil skal på 5 mnd kontroll med pappan sin idag..

veldig spent på hvor stor han er nå,og om han reagerer på vaksine[&:]

ha en fin dag[:D]

her skal vi sløve litt før vi henter storesøster på skolen .. så skal barna stusse panneluggen ...de ser så lite for tia :P så skal vi bare kose åss til barna legger seg er alene med alle tre i dag ... HELE dagen :P

Har store planer om å bare ligge på sofaen å kose med snuppa mi... [:)]
Kanskje, men bare kanskje jeg setter på en maskin med klær,
men det betyr jo at jeg må henge dem opp,
og da må jeg jo også brette sammen det som er på tørkestativet nå,
og det er jo en masse arbeid, så da blir jeg litt usikker på om jeg gidder å sette på den maskinen likevel...
Vi får se...[;)]
Ha en flott dag da alle sammen! [;)]

Her er det 17-. planen var tur med barsel gruppa. men blir cafe i stedet. [:)]
ellers blkir det litt husarbeid før helgen. [8D]

Ha en suuuper dag jenter. [:)]

her er det så kaldt at vi holder oss inne i dag, så nå skal a mor trene litt, så skal jeg bake til Kinersen kommer på besøk i morgen, også skal jeg lage middag, så må jeg redigere et blad jeg er redaktør for, før jeg tilslutt sikkert kommer til å hekle litt =) alt i alt en veldig fin dag=)

ta en tur på jobb med skattekortet (får det bare i retur når jeg prøver å sende det med post. Dumme posten![:'(])
og handle inn et nytt album til scrappbooking. Håper å finne litt tid til scrappbooking ut på ettermiddagen/kvelden ;)

Kristian har bursdag, så vi er på vei for å spise lunsj ;-)))

Skulle ha vasket hus, mn tuppa er litt mammadalt så får ikke gjort så mye. Skulle på barseltrim idag, mn det ble avlyst:/
Kanskje ut å kjøpe garn. Søstra mi har bestilt en arne og carlos lue;)

Skal på ny-mor trening kl 13, så skal vi en tur til oldemor i ettermiddag! og når snuppa er lagt er det scrappetid!!! [:)][:)] så må vel også få tatt huset slik at det er klart til helga [:)]

Dagen starta tidlig i dag, med kiropraktor kl 8 for vesla, nå bare koser vi oss før vi drar på trilletur om ca en times tid. I kveld skal vi feire bursdagen min[:)]

ORIGINAL: MariaKA

her er det så kaldt at vi holder oss inne i dag, så nå skal a mor trene litt, så skal jeg bake til Kinersen kommer på besøk i morgen, også skal jeg lage middag, så må jeg redigere et blad jeg er redaktør for, før jeg tilslutt sikkert kommer til å hekle litt =) alt i alt en veldig fin dag=)

Bake??oh,me like!!:)
Her er det også hjemme/kosedag med sambo som er hjemme for en gangsskyld[:)]
Også skal vi ut til MariaKA og hente to sofaer som de er så snille å gi til oss da vår er ødelagt!snille snille menneskene[:D]

ORIGINAL: ~Bluebell~

Dagen starta tidlig i dag, med kiropraktor kl 8 for vesla, nå bare koser vi oss før vi drar på trilletur om ca en times tid. I kveld skal vi feire bursdagen min[:)]

gratulerer med dagen[:D][:D] kos dere masse!

har rydda og lekt masse med lille mannen i dag hihi Vi har holdt oss hjemme og inne i dag til en forandring og nå skal vi straks på babysvømming! Er alltid like spennende å se hvordan humør han er i ler..
glad det snart blir litt mildere ute så en kan gå laaaang tur! nå har jeg luftet rommet hans godt så han kan ligge kjølig på rommet sitt i vogna i stedenfor ute..
Ha ellers en strålende dag jenter!

Her er det klesvasking på høyt nivå etter en uke med omgangssjuke i huset, så skal jeg prøve å få skrivd ferdig en oppgave, og kanskje det blir en handletur i ettermiddag for å få kjøpt det som mangler av pynt til dåpen neste helg[:)]

Her er det 11- og vi gikk akkurat en trilletur til butikken [:)]
måtte jo hente pakka mi fra nøstebarn [:D][:D][:D] (se bloggen i kveld)

Resten av dagen skal vi bare kose oss hjemme, Emily på lekematta og mamma'n i sofaen [:)]
Pappa er hjemme om en times tid, og da skal vi spise egg og bacon faktisk, av alle ting, til middag.

Tenkte snuppelure skulle få litt grønnsaksmos nå, før jeg begynner å vaske alle lekene.
Har liksom ikke vasket de ordntlig på 7-8 uker, og begynte plutselig å tenke at kanskje det
er grunnen til at denne forkjølelsen ikke vil slippe taket [8|]
Er ikke sikkert det har noe med det å gjøre alltså, men samme, de trenger en runde i vann og zalo.

Ler meg i stykker av å se på Emily som strever med rulle rundt fra rygg til mage, så mage til rygg igjen.
Hun er kjempeflink da, men er så morro å høre at hun puster og peser, og hyler når hun tar i

OI, vaske lekene faktisk - det ekke verst [8D]

Her er det og bare hjemme dag - prøver å ha en dag i uka vi bare chiller hjemme [:D] Så jeg har støvsuga og vaska gulv, vaska to vasker med tøy og rydda rommet til Emma [:)] Nå sover lillebille ute, mor har lønsj og BV tid. Må nok lese litt igjen også [:)]

Back
Topp