Planer i sommer?

Tigerbaby

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Himmelbarn
Oktoberlykke 2019
Novemberbarna 19
Skal dere bort? Reise? Når da, hvor langt er dere da ca? Og hvor?
Vi vurderer hive oss på en langhelg ett eller annet sted i august omtrent, er da mellom 25-28 uker
I tillegg til de årlige greiene såklart, hytta osv

Skal etter planen to uker til USA, en på jobb og en med ferie. Håper det går greit, er rundt halvveis da.

Jeg reiser til Edinburgh 27 april,skal være der i 3 netter. Så drar jeg til Tallinn 10. mai, også weekend. Så drar jeg,mannen å barna til Spania i 14 dager i juni:cool01:Heartred

Skal dere bort? Reise? Når da, hvor langt er dere da ca? Og hvor?
Vi vurderer hive oss på en langhelg ett eller annet sted i august omtrent, er da mellom 25-28 uker
I tillegg til de årlige greiene såklart, hytta osv

Så deilig! Bare husk at noen av flyselskapene har sinnsyke regler mtp fly, Ryanair tror jeg faktisk har 28 uker (må ha med legeerklæring) lol

Jeg skal på jobbreise til USA i uke 18, foruten dette blir det bare hjemmesommer med noen mindre utflukter tror jeg. Vi pleier som regel å dra på lengre friluftsturer, kanskje vi får til det :)

Her har vi mange planer for sommeren, men usikker nå om vi får gjennomført alt :-P

Min tvillingsøster skal gifte seg og jeg er forlover så blir utdrikningslag og bryllup :-)

Og så må vi få renovert badet og bygget ferdig gjerdet ute.

Utenom det så hadde vi planer om å besøke familie i Lillehammer, men jeg er usikker på om jeg vil klare så mange timer i bil, blir bilsyk og vond i kroppen men hadde klart det nå, men redd at det bare blir verre utover svangerskapet, men vi får ta det som det kommer :-)

Utenom det så blir det nok kanskje en liten tur til hytta/leiligheten nær Lindesnes som mamma har tilgang til gjennom jobben :-)
Og dagsturer til barnas dyrepark, dyreparken i Kristiansand og kongeparken :-)

Håper vi får en fin sommer :-)

Vi skal til USA neste år, så planen var egentlig «hjemmeferie» i år, med noen turer på hytta og teltturer og sånt. Meen, vet ikke hvor mye telt kommer til å friste når magen begynner å komme, evt bekkenløsning osv.. :hilarious:

Så jeg vurderer å kjøpe flybilletter til syden i bursdagsgave til kjæresten. Så får vi oss en liten ferie sammen før nybabyen kommer. Pluss at jeg virkelig syns jeg fortjener en sydentur etter disse ukene!! :woot::angelic:

Syden i slutten av juli..
Litt spent på varmen, men gleder meg til det likevel. Hadde heeeelt andre ferieplaner, som ble gjort om da det viste seg et + på gravitesten.

I juni blir det både bryllup og konsert, ellers blir det nok litt jobbing på huset, skal straks i gang med å bygge. Og ferie til Mallorca i august, da er jeg ca 28 uker på vei. :) Så blir en annerledes sommer med voksende mage.

Skal til Edinburgh i juli-august overgangen. Ellers blir det utflytting av leiebolig og inn i tre-roms eiebolig:) Blur også en uke med jobbing og sikkert hytteturer:happy:
Blir mye i sommer, men gleder meg for starter også i ny jobb i august så det er kun positive store ting som skjer fremover og det er fantastisk etter et veldig tøft år:rolleyes:

Vi skal i bryllup i juni og drar nordover i august (familie osv). Ellers tar vi det rolig hjemme.

Bryllup i Portugal til ei venninne, utenom det tenker vi småturer til dyreparken, kongeparken og hytta☺

Jeg driver og tar førerkort, så sommerferieplanene avhenger egentlig litt av det. Mannen har heller ikke førerkort, så det blir en ny tilværelse for oss med bil.:D Jeg har oppkjøring i juni, så hvis jeg består da kunne jeg tenke meg å reise på biltur med familien til Trondheim. Om jeg ikke består må jeg nesten bruke ferien på å kjøre mer..
Men det blir vel uansett en teltur eller to og kanskje en togtur til Sverige. Når været er bra synes jeg sommerferie i Skandinavia er best.:cool:

Vi skal ta ferien i Tromsø i år. Vi skal på Vitensenteret, badeland og turer i skog og mark. Må få plukket multer til barnedåpen, ellers blir det vel krisetilstand. :rolleyes:

Vi skal til Danmark 5 dager:happy: gruer meg litt med tanke på messlinger som herjer med tanke på baby på 8mnd men:bag:

Det blir en tur til dyreparken i Kristiansand sammen med ett vennepar :D Så skal vi i bryllup i juli hvor jeg skal være forlover. Vi er 5 stk forlovere og alle skal ha like kjoler som allerede er bestilt. Veldig spent på om den vil passe :nailbiting:

Ville ringt og hørt.. ofte er dette bare veiledende grenser- det er antakeligvis større risiko å dra uvaksinert enn å vaksinere 1 mnd tidligere enn vanlig..

Skal snakke med de når jeg skal på 5 måneders kontrollen nå. Lurer litt på hva de egentlig anbefaler også. De har liksom ikke uttalt seg om situasjonen

Back
Topp