Planer i påskeferien?

mamat2prinsesser&4prinser

Forumet er livet
VIP
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Har dere noen planer i påskeferien, eller skal dere være hjemme å kose dere?:chicken:

Her har vi vært så heldige å fått omgangsyken på ubedt besøk siden natt til søndag der 4åringen kastet opp, så mannen igår og nå 10åringen idag:arghh:
Våre påskeplaner var en del besøk fra familie og venner, men spørs om de utgår, med mindre vi blir friske snart:angelic:
 
Har dere noen planer i påskeferien, eller skal dere være hjemme å kose dere?:chicken:

Her har vi vært så heldige å fått omgangsyken på ubedt besøk siden natt til søndag der 4åringen kastet opp, så mannen igår og nå 10åringen idag:arghh:
Våre påskeplaner var en del besøk fra familie og venner, men spørs om de utgår, med mindre vi blir friske snart:angelic:
Hater omgangssyken. Fortsatt ikke hatt det i hus. Hakke hatt det på 10 år. Bank i bordet! Så håper jeg slipper de neste 10 også :p
Vi skal bare være hjemme. Besøke familie å bare kose oss å slappe av, jentungen har vært frisk i snart 4 uker. Så det spørs vel om hun blir syk nå i ferien. Hun blir alltid syk med feber hver 3/4 uke :p

Håper dere blir fiske snart ❤️❤️ god bedring❤️❤️
 
Hater omgangssyken. Fortsatt ikke hatt det i hus. Hakke hatt det på 10 år. Bank i bordet! Så håper jeg slipper de neste 10 også :p
Vi skal bare være hjemme. Besøke familie å bare kose oss å slappe av, jentungen har vært frisk i snart 4 uker. Så det spørs vel om hun blir syk nå i ferien. Hun blir alltid syk med feber hver 3/4 uke :p

Håper dere blir fiske snart ❤️❤️ god bedring❤️❤️

Åh, da krysser jeg fingrene for 10 år til uten omgangssyken:smiley-angelic001 Vi har hatt den ca hvert 5.år:bag: Ja, de får gjerne sånne runder jevntlig:-/ Håper hun holder seg frisk i påsken❤️ Takk, søta❤️
 
Huff, fortsatt god bedring!

Her kom meldte vannkoppene sin adkomst i dag, igjen. Eldste var ferdig for litt over en uke siden. Jeg skal jobbe mandag og tirsdag, så da blir eldste med på jobb, mens mannen skal "nyte" feriedager hjemme med sykt barn. Vi er invitert i en familiebursdag (mulig vi må melde pass), og ellers bålkos og påskeeggjakt hos mine foreldre (det gjennomføres så lenge formen er fin). Planen ellers var uansett bare å slappe av og ta dagene som de kom.
 
Huff, fortsatt god bedring!

Her kom meldte vannkoppene sin adkomst i dag, igjen. Eldste var ferdig for litt over en uke siden. Jeg skal jobbe mandag og tirsdag, så da blir eldste med på jobb, mens mannen skal "nyte" feriedager hjemme med sykt barn. Vi er invitert i en familiebursdag (mulig vi må melde pass), og ellers bålkos og påskeeggjakt hos mine foreldre (det gjennomføres så lenge formen er fin). Planen ellers var uansett bare å slappe av og ta dagene som de kom.

Usj, vannkopper ja, det er noe herk:shifty: Hvertfall om de små får mange av de, og verst om de får på slimhinner som inne i munnen og i underlivet:-/ God bedring til minsten❤️ Er koselig å være hjemme i påsken også. Jeg skal lage påskefrokost(som vi gjør i DK med lune retter) også blir det påskeeggjakt ute i hagen, om påskeharen har vært på besøk:bunny Fyrer opp i bålpanne og grille s'mores, samt familie- og vennebesøk(hvis omgangssyke går over)❤️
God bedring til de små❤️
 
Vi skal egentlig reise på Campinghytta på onsdag. Men nå vet vi ikke hvordan det blir mtp HG. Jeg tok det som en selvfølge at jeg kom til å være innlagt fra mandag og at familien da uansett kunne reise på hytta, stå på slalom osv, når jeg uansett lå der. Ville ikke spilt noen rolle fra eller til om de dro dit. Men nå tar jeg det dag til dag og ser hva som skjer :happy:
 
Bor 2-3 timer unna familien, så på tirsdag reiser jeg og barna hjem til mamma for påska :happy:
 
Vi har vært på hytta siden palmehelga og skal være hjemme og kose oss resten av ferien :happy:
 
Back
Topp