planer i kveld da damer?

snuppesnellamamman

mamma med mange interesser :)
her er jeg og snuppa hjemme alene i en hel uke framover... litt spent på hvordan det skal gå, mn håper trassen holder seg på avstand, og at formen er god framover ;) vært på jobb i dag, brøyta snø til (endel sure folk), og enda ikke kvalm, å kryss i taket!!! bli mgp/hver gang vi møtes her og sofasliting i kveld;)

Her blir det også tv og sofa i kveld gitt. Er sånn hver dag for tiden for jeg har ingen energi og er rimelig kvalm.
Jeg begynner å bli rastløs, men er samtidig helt tom for energi.

Alene hjemme i helga, mens samboeren min er i Larvik og forteller om graviditeten til familien sin;) Får straks besøk av nevøen min på to år som skal ligge over til i morgen. Det blir koselig!

Her i huset er min kjære dårligere enn meg for en gangs skyld, begynte med at han var fyllesyk, men nå tror vi han har fått omgangssyke for han klarer ikke å holde på noe mat, og kaster opp hele tiden :(
Selv har jeg den beste dagen på mange uker, har kastet opp en gang og vært kvalm hele dagen, men ikke like intenst som det pleier :) er 12 uker i dag kanskje det endelig snur, eller at akupunkturen endelig har begynt å virke :)

Svigers var her i går og i natt og ble til 10-tiden så vi kunne sove utpå litt, litt for lite for min kjære som ikke var hjemme før 4 i natt, men bedre enn ingenting ;) og nå har heldigvis barnas farfar kommet tilbake og hjelper til litt her før barna skal i seng, må si jeg setter utrolig pris på det :)

Så håper det blir litt hjelp med legging og så bare soffa etterpå :)

her blir d tv titting og klargjøring til kakekalas i morgen... har nemmelig bursdag i dag jeg... :laughing002

takker. :happy093

Er alene hjemme så jeg hadde egentlig planer om å dra ut å kike på utelivet, men vaska heller huset, tente talglys, fyrte i peisen, fant fram snopet og la meg under pleddet! :)
Velt: Gratulerer med dagen! :)

Back
Topp