Planer i helgen?

Kengu

Forumet er livet
VIP
Skal dere noe spennende i helgen?

Her starter det med at jeg skal overraske kengubarnet med tur til Leos lekeland etter skolen idag+at vi skalmøte ei veninne av meg og barna hennes, ikveld blir det filmtid for hele familien, i morgen skal det bakes og lages julegaver, søndag blir det tur til et julemarked + at vi får besøk.

Jobber ettermiddag i helgen, så skal jeg se om jeg får laga litt snadder te jul og evt handla ferdig noen gaver. Og så må jeg pakke inn noen gaver som skal leveres i helgen.

Vi skal begynne å rive badet.. Jippi.. Knall å.gjøre det rett før jul liksom :p men må jo ha det ferdig te lillegull kommer:)

I dag skal jeg Være hjemme med en syk liten sak, og i kveld var planen å ut og spise med jobben hvis formen blir bedre.
I morgen må vi ut og handle de siste gavene til ungene. På søndag tenkte jeg å prøve å få bakt litt mer småkaker. :)

Skal baka lussekattar, laga Daim og fløtekarameller i dag + fysio og rydde/vaske hus.
I morgo skal Jr til mamma og me skal på julebord med naboar.
På søndag skal me på pølsegest hjå eit vennepar.

God helg :)

I dag skal jeg Være hjemme med en syk liten sak, og i kveld var planen å ut og spise med jobben hvis formen blir bedre.
I morgen må vi ut og handle de siste gavene til ungene. På søndag tenkte jeg å prøve å få bakt litt mer småkaker. :)
God bedring til den syke:)

Nå er det straks luciatog, så julelunch på jobben med minste bøllefrø. Deretter handle ferdig julegaver + slikt. Så skal sambo på kino så da skal jeg og minste kose oss :-) eldste bøller skal på pappahelg, sambo jobber kveld lørdag og søndag, så vi får se hva resten av helga bringer for resten :-)

Her skal vi på juleølsmaking i kveld, så mannen har fått i oppgave å finne alkoholfri juleøl til meg;)

Jeg aner faktisk ikke hva jeg og vesla skal finne på i helga, og det er innmari deilig! :-) Etter travel eksamenstid og mye jobb har jeg endelig helt fri, så vi skal bare kose oss sammen. Mannen jobber, så vi får vel surre litt rundt og finne gave til han, tenker jeg. :-)

Høres ut som en knallkoselig helg! :)

Her blir det å hente siste rest i leiligheten idag og få flytta det opp i det nye huset :) Imorgen blir vi visst sendt avgårde på hotell av et vennepar. De passer lillegutt og har ordnet det sånn at vi får litt kjærestetid midt oppi alt styret med flytting :D Og på søndag skal jeg og lillegutt i bursdag til venninna hans :)

Back
Topp