Planer i dag søndag jenter?

Lykkespire<3

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Sensommerbarna 2016
Junilykke2018
Er det noe lynne bra vær skal vi dra opp noen blomsterplanter som har vokst seg for store, og replante dem hos mine foreldre som har større type bed :) før vi koser oss på lekeplass, og mulig får matet noen ender ved et vann :)
Mannen fikk uventet fri i morgen grunnet lite, og gjøre. De skulle heller ringe om de trengte han likevell :D

Er det noe lynne bra vær skal vi dra opp noen blomsterplanter som har vokst seg for store, og replante dem hos mine foreldre som har større type bed :) før vi koser oss på lekeplass, og mulig får matet noen ender ved et vann :)
Mannen fikk uventet fri i morgen grunnet lite, og gjøre. De skulle heller ringe om de trengte han likevell :D

Så kjekt med fri og en dag sammen:)

Jeg har hatt halsbrann fra helvete i natt, så har sovet lite og sett tv for det meste,mannen kom hjem fra guttekveld kl 03. Og snorker så kraftig at tok å satte meg i stuen,alkohol gjør snokingen hans mye verre:-) så i dag skal jeg sove litt på formiddagen,så skal vi feire svigerfar senere.. Så hjem og slappe mer av... Rolig søndag❤️

Vasking av sengetøy, håndklær og tepper til frøet. Vasking av vinduer og rydding. Gruer meg litt til husarbeidet når frøet er her siden jeg er alene:o Kunne kanskje vunnet litt i Lotto og fått noen til å ta den delen for meg:D

Jeg har hatt halsbrann fra helvete i natt, så har sovet lite og sett tv for det meste,mannen kom hjem fra guttekveld kl 03. Og snorker så kraftig at tok å satte meg i stuen,alkohol gjør snokingen hans mye verre:) så i dag skal jeg sove litt på formiddagen,så skal vi feire svigerfar senere.. Så hjem og slappe mer av... Rolig søndag❤️
Uff :( halsbrann :(
Føler med deg.
Ja drikking gjør snorking verre urk.
Håper du får sovet godt, og får en fin søndag :)

Vasking av sengetøy, håndklær og tepper til frøet. Vasking av vinduer og rydding. Gruer meg litt til husarbeidet når frøet er her siden jeg er alene:eek: Kunne kanskje vunnet litt i Lotto og fått noen til å ta den delen for meg:D
Selv jeg gruer meg til husarbeid osv når neste Lille har kommet :o Da har jeg ei på snart 2, og en nyfødt. Blir hektisk, men blir fort en vane, og rutine på det :D Har 18 Mnd mellom de to eldste mine så dette bør jo være litt lettere (nesten 2 år mellom) :D:p

Her øser regnet ned, men har masse inaktiviteter vi skal holde på med ;)
- rense en kasse med jordbær vi kjøpte i går, og fryse ned bærene
- kjøre siste renseprosessen på sterilisatoren jeg kjøpte brukt tidligere i uka
- brette sammen klesvask fra fredag
- bytte på senga og vaske sengetøy
- stelle kanin og gi han antibiotika siden han er syk (og ja, måtte spørre dyrlegen om han kunne smitte meg, men var visst ikke farlig)
- rydde kommende barnerom (skal på søpla i morgen)
- strikke videre på kjappstrikka drakt
- lage middag og se film

Er visst godt vi får en regnværsdag av og til ;)

Her øser regnet ned, men har masse inaktiviteter vi skal holde på med ;)
- rense en kasse med jordbær vi kjøpte i går, og fryse ned bærene
- kjøre siste renseprosessen på sterilisatoren jeg kjøpte brukt tidligere i uka
- brette sammen klesvask fra fredag
- bytte på senga og vaske sengetøy
- stelle kanin og gi han antibiotika siden han er syk (og ja, måtte spørre dyrlegen om han kunne smitte meg, men var visst ikke farlig)
- rydde kommende barnerom (skal på søpla i morgen)
- strikke videre på kjappstrikka drakt
- lage middag og se film

Er visst godt vi får en regnværsdag av og til ;)
Jeg hadde tenkt å vaske vinduene, men kan bare glemme det:p Var fint vær klokken 08 i morges...20 grader og sol...nå er det jo reneste syndefloden:p

Jeg hadde tenkt å vaske vinduene, men kan bare glemme det:p Var fint vær klokken 08 i morges...20 grader og sol...nå er det jo reneste syndefloden:p

Her er det fortsatt øspøs regn. Og halve lista over "to do" er allerede gjennomført. Det er bare denne ryddinga som ikke har kommet i gang ;) :(

Her er det 19 grader, og regn på/av hele tiden. Vi prøver oss ut og ser hvor lenge vi forblir tørre :) Sitter i bilen på veg ut til foreldrene mine for å omplante nå :p
Og DER begynte det og dryppe på frontruta ja :o jaja får springe mellom dråpene hehe

Rydde og vaske kjøkken, bad, stue og gang ( smårydding som trengs, er ikke så ille;) ) gå med papp og plast, vaske burdet til hamsteren, brette sengetøy til baby som ble vasket i går. Heldigvis får jeg god hjelp fra min kjære samboer :)

Lager brownies, skal grille sammen med en gjeng snart. Så jeg tar med brownies og is til dessert :)
Litt ulaglig form idag, har hatt høy puls, hjertebank og uvel.. Så får se hvor lenge jeg holder ut!

Endelig innstallert i båten på sørlandet, fått meg en 10 minutters kvil imellom piping til bikkja for far er jo ikke ombord :p så nå skal det snart spises med tante og onkel av han, så blir det vel fotballkamp i kveld på en pub!

Back
Topp