Planer i dag jenter?

babysykigjen

September 2013 <3
Her skal jeg snart i gang med helgevasken, så blir det henting av knotten i barnehagen, før vi skal ut å shoppe litt :) samboer er dratt til oslo for å hente litt forskjellig vi har handlet, og kommer hjem i natt :)

nå må jeg bare finne motivasjonen til å sette i gang :) det trengs virkelig, vi har pusset opp soverommet vårt, og det er støv over ALT :)

Dagen i dag ja.. Ligger fremdeles med migrene. Så min eneste plan er å komme mg på beina igjen! :)

Ønsker alle en flott helg :)

Huff, klarer du å få i deg noe mat da i dag? Her er jeg ferdig med å støvsuge, samler mot til å finne fram vaskebøtta :)

Skal en tur på jobb så blir de en rolig kveld med film sammen med samboeren tenke eg :)

Sitte å gomle cherrytomater i HELE DAG :) Nei nå har jeg lest litt ped mens sambo og ungene har trilla tur ut til skolen og leika.. Vært noen her og skifta et vindu, nå skal sambo og en kid på butikken for å handle inn til taco :) DET ER JO FREDDAN! :)

Sitte å gomle cherrytomater i HELE DAG :) Nei nå har jeg lest litt ped mens sambo og ungene har trilla tur ut til skolen og leika.. Vært noen her og skifta et vindu, nå skal sambo og en kid på butikken for å handle inn til taco :) DET ER JO FREDDAN! :)

Taco!!! Det lager de her også!! Jg har så lyst på! Mn alt som spises kommer opp igjen.. (Ish sorry for ekkel info) Venter på tlf fra lege på sykehuset nå.

Håper det ordner seg for deg, og at de finner ut hva de skal gjøre med deg. Masse god bedring :)

Har raidet IKEA i hele dag. Etter 6 (!) timer var bilen og en stor tilhenger proppfull. Nå blir det hyller, pult, skap og kommoder på de nye gutterommene (og nye kjøkkenstoler til mor ;)

Har vaska masse klær og vasket, stua, kjøkkenet og gangen.. Droppa badet og soverom i 2 etg .. Kroppen var sliten etter alt.. Nå er det tvkveld med tv2 etter taco ... Kjenner på huleboeren min sparker i magen og ser på evt guttenavn.. I morgen bær turen til brummundal for å kose oss og klippe oss hos søskenbarnet mitt som har ei jente som er jevngammel med jenta mi og en gutt på 7 mnd

Har vaska masse klær og vasket, stua, kjøkkenet og gangen.. Droppa badet og soverom i 2 etg .. Kroppen var sliten etter alt.. Nå er det tvkveld med tv2 etter taco ... Kjenner på huleboeren min sparker i magen og ser på evt guttenavn.. I morgen bær turen til brummundal for å kose oss og klippe oss hos søskenbarnet mitt som har ei jente som er jevngammel med jenta mi og en gutt på 7 mnd

Fint i Brumunddal :) skal du klippe deg på Mølla eller?

Ble ikke maling likevel :D svigerfar kom med boller og pizza. jummy :D

Jeg har hatt dugnad i leiligheten min, nesten ferdig nå! Mangler bare to strøk på et rom, noen lister og litt småpirk. Mamma gjør siste innspurt med Grunning nå, her har bekkenet sagt takk for seg. Ligger rett ut på sofaen, frustrerende!

Back
Topp