planer i dag da??

martaIfarta

Elsker forumet
hva skal dere gjøre i dag da??

jeg og tuppa mi er hjemme alene, hele helga, så vi skal kose oss ja[:D]

vi har nettopp lekt med leire, litt my gris av derre ja...[8D]

tenkte vi skulle ut å leke oss,men der piss regner rett og slett!!
men, vi skal da på butikken og kjøpe oss masse godis til BARNAS SUPERSHOW(?)!![:D]
tippe lotto må jeg å, kanskje jeg blir en ensom lotto vinner i kveld??hihi[:)]
satser sefølgelig på 7 rette og masse penger[:)]

Skal sortere, kaste og pakke litt til vi skal flytte[:)] ...................Tar ikke over leiligheta før om 1 1/2 mnd da, så har god tid...men-men..hehe

Du får ikke lov å legge gulv lailao!! Da får du de forferdelige kynnerne vet du, og det vil vi ikke ha noe av (nå trår den beskyttende sladrevennen frem fra skyggene her....[;)]).

Jeg får besøk om en times tid av svigerinne og svoger og de to nyydelige barna deres (minstefrøkna på 4 måneder er jeg fadder for[:)] - stolt fadder!!). De blir vel en liten stund... håper jeg ikke blir så rørt av vesle-frøkna at jeg begynner å sippe nå (har ikke helt kontroll på det om dagen gitt... i går gråt jeg av Cæsar!!). I morgen kommer en barndomsvenninne på besøk, og skal være til mandag. Blir kjempekoselig å se henne igen. Får også besøk av et vennepar i morgen, men de blir vel ikke så lenge... de skal ha barn i juli, og maser på at vi må komme igang snart... ha, ha, ha... de skulle bare visst.

Ingen av de som kommer i helga vet noe om graviditeten vår, så det er tøft å holde kjeft synes jeg.. har jo så lyst å si noe[:-]

Jeg skal drive med skola i dag(hjelpepleier)så blir det vel å slenge seg på soffan og se gullruten og sånn..[:)]

ORIGINAL: Nusse76

Skal på masse bruktmarkeder i dag jeg da...Er så gøy!!! Ellers er d jo stille og rolig da.Ikke de helt store utskeielsene...

Åh, så gøy, jeg elsker bruktmarkeder (og loppiser og sånt!!!!).

Nå skal jeg se om jeg klarer å røske ræva mi vekk fra pc`n og komme meg en tur ut[:D] trenger litt luft også he he[:D]

ja planer idag.. mine planer gikk rett i dass da mamma ringte og sa at hun var syk og ikke kunne passe snuppa mi:)
så det blir oss to hjmme i dag!

Har ikke de store planene for tiden, er såpass nygravid at jeg ikke gjør stort annet en å kaste opp å sove, så jeg er ganske kjedelig fortiden!![:'(]

her pissregner det ute, så blir vel hjemme å få prøvd å gjort litt husarbeid!
ikveld skal vi bare kose oss her.. kanskje en liten tur til noen venner..[:)]

Vi har holdt på å rydde og styre her i huset.. Vi skal ha besøk ikveld.. Så da er det vel best at det ser ordentlig ut her..

Så nå gjenstår det bare å gjøre ferdig maten snart...

Her blir det en liten bursdagsfest for mannen ikveld. Har vært å handla, bakt brownies, laget sjokoladerisboller og holder på med "kanel-i-svingen"-boller. Måtte bare sette meg ned litt å hvile beina.. Må få vasket badet før gjestene kommer.. Mannen har vært flink å hjelpe meg å rydde og støvsuge[:)]

Vasket i går jeg. Også har jeg vært ute en tur på senteret sammen med modern og fadern. Og fått handla litt. Ellers blir det sofakveld, med spellemann prisen og en god film! Digg det også!

Back
Topp