planer i dag da jenter?

Kiwi86

Elsker forumet
Oktoberfest 2024 ❤️
Hei å hopp Februar tuppene[:D]

Har dere en fin søndag? i dag får vi besøk av ett vennepar og kidsa, så skal vi vel kanskje grille vis været her på Sunnmøret tillater det da, er meldt sol med lett overskyet, men altså...IKKE noe REGN! så da håper vi på att det går ann å grille i dag og kose oss ute sammen med barna:) hihi...så det...[:D] hva er planene i dag hos dere da?

Blir vel grilling her også etterhvert. ellers ikke så mye planer. mannen var på fest igår så gjennstår og se hvordan formen hans er [8D]

haha SunShin[8D] Alltid like gøy når mannfolka har vært ute på fest og du bare kan nyte att du selv ikke er fyllesyk[8D] det er selvforskylt!hehe

Det hørtes da koselig ut. Skulle ønske det var slik min dag skulle være også.

Jeg må lese i dag jeg. Skal på kurs til uka og har en bunke med papirer jeg må lese (og forstå) som forberedelse til dette. Har ikke noe lyst. Jeg er sååå sliten. :( Jeg har vært skikkelig forkjøla en uke nå og kjenner at jeg bare ikke har noe overskudd. Vil bare ligge i senga med pc'n i fange og surfe på BV. :) Må vel ta meg sammen i løpet av dagen. Burde vasket litt klær og sånt også. Gruer meg til jobb i morgen også. Da vet jeg at det blir masse stress og mas og når jeg ikke er helt i form så kommer jeg til å bare være sur og grinete. Huff.. I blant kjennes alt litt tungt..

ORIGINAL: Ella~83

Det hørtes da koselig ut. Skulle ønske det var slik min dag skulle være også.

Jeg må lese i dag jeg. Skal på kurs til uka og har en bunke med papirer jeg må lese (og forstå) som forberedelse til dette. Har ikke noe lyst. Jeg er sååå sliten. :( Jeg har vært skikkelig forkjøla en uke nå og kjenner at jeg bare ikke har noe overskudd. Vil bare ligge i senga med pc'n i fange og surfe på BV. :) Må vel ta meg sammen i løpet av dagen. Burde vasket litt klær og sånt også. Gruer meg til jobb i morgen også. Da vet jeg at det blir masse stress og mas og når jeg ikke er helt i form så kommer jeg til å bare være sur og grinete. Huff.. I blant kjennes alt litt tungt..

HUff, skjønner att det er veldig tungt ja...hadde sikkert følt det samme selv, vil jeg tro...gubben skal vel se fotball her i dag så er vel jeg som må stå for grillingen tenker jeg...men det går vel fint det vil jeg tro[:D]

Har vel ikke allværdens av plana her i gården heller. Gubben e ikke kommen sæ ut av senga enda men d har vel me d at han va på utdritningslag i går, ellers vente æ på at sivgermor ska komme i to tia så æ får tatt sommer kleppen på ho og kansje gubben oxo vest han e kommen sæ opp te da.
Ellers e det SOOOOOOOOL og fint vær ut så æ kunne tenkt mæ å gått en tur seinare eventuelt på solastranda[:)]

Tenkte jeg skulle opp til hesten min[:D] Smøre han inn i hvitløk, så ikke myggen tar han. Tror ikke det blir noe ridetur da, for hodepine på høyt nivå!![:(] Så er samboer hos moren sin, og skal vaske bilen, og det gidder ikke jeg sitte å se på vettu[:D]

deilig da Livva81[:D]

Du får ha en fortsatt fin dag i dag da, å kose deg kjempe masse[:)]

Ha en strålende dag alle Februar snupper!![:D]

Høres ut som en koslig dag...

Her er skal det ikke gjøres så veldig mye, men vi skal pakke kofferten til Casper for han skal nordover med svigermor, og være borte i en hel uke...[&o][:(] Kommer til å savne han myyyyyyyyyye....[&o]

I Dag skla vi pakke å ordne. For vi flytter i dag [:D] Så det blir nok en hektsk dag, Men med et godt måltid på slutten håper jeg..

ORIGINAL: *oppsideisi*

deilig da Livva81[:D]

Du får ha en fortsatt fin dag i dag da, å kose deg kjempe masse[:)]

Ha en strålende dag alle Februar snupper!![:D]

Takk det samme til deg og alle dere andre[:)]

Vi skal i 2-års dag kl 15.00.[:)] Gleder meg mest, men gruer meg også. Er ganske kvalm så det skal bli en prøvelse. Utenom den 2-års dagen så har vi ingen planer, så da trur jeg at det blir sofaen på meg.[:)] 

Våknet til kvalmen fra helvete i dag :(( så orker i grunn ikke så mye i dag tror jeg. kanksje jeg tar med meg yoga matta mi ut i parken og synes synd på meg selv der [8D]

Har vært hos mine foreldre å spist middag. Ellers har jeg lagt på sofaen hele dagen. Og blir nok å gjøre det resten av kvelden også. Er trøtt, og ikke helt i form. Matlysten er rett og slett ikke på topp. Sambo skal på fisketur med overnatting. Så i kveld blir det jentefilm på meg. Skal bli godt [:D] 

så deilig da Rafi[:D]

Nå har besøket vårt reist, og jeg sitter og venter på att klokken skal tikke seg avgårde til å bli 19.15...for da skal lillegutt legge seg, er virkelig sliten etter dagen i dag jeg altså...ble grillings på oss i dag å så ble d kaffi og hjemmelagde boller[:D] en vellykket dag med andre ord

fine dager dere har hatt da:)

her er min, sov til kl 14, stod opp og lagde yoiyka kaker og poteter, spiste og tok oppvasken, så tyskland mot england sovnet når det var 5 minutter igjen og våknet opp for en liten halv time siden. så har sovet vekk hele søndagen jeg :)

Back
Topp