Planer frem mot jul!!!!!!???

Ajja

Gift med forumet
Hva har dere planer om i dagene frem mot jul????
(stjal ideen fra august forumet... tihiii)

Her er mine planer:

Idag:     Ingen plana... Kose meg heime i stormen lamme sambo og lille guill, kanskje spise taco! 
Torsdag 20. des:    Får besøk av ei venninne på dagen kanskje, utlevering av julegava på kvelden.. handle mat.
Fredag 21. des:     Kanskje kjøre te tromsø eller hav veis me julegava....vaske litt på dagen regne eg me..
Lørdag 22. des:     Aner ikkje egentli, lure på om eg må laga potetsalat + div salata!
Søndag 23. des:    Drar tel foreldran mine.. lillejul aften me rømmegrøt, risengryns grøt, fenalår og klart mandel i grøten da og pynting av juletre og legge  pakkan under treet..
Mandag 24. des:   Besøk på kirkegården, julemiddag bestående av pinnekjøtt.. PAKKE OPP PAKKAN......
Tirsdag 25. des:     Stooooooor julefrokost, koldtbord......... drar hjem tel oss sjøl igjen......

Torsdag 20: Vaske bade, vaske klær sikkert noe mer men kommer ikke på det
Fredag 21:siste gave til saboeren må handles inn
Lørdag 22:Lever ut gavene
Søndag 23:Samboereb kommer hjem fra jakt så da er det jul[:D]vi skal pynte juletreet sammen å ta oss litt vin å bare kose oss
Mandag 24:Gudstjeneste klokken 12, tenne lys på grava mens vi er der, spise julegrøt med mandel i hos mormor, så til svigermor å feire jul
Tirsdag 25:Våkner hos svigermor blir der til ca 13 så er det julemat hos mormor med hele familien[:)]så er det hjem å slappe av

Torsdag 20: Handle de siste 2 gavene og pakke de inn
Fredag 21: Vaske hus
Lørdag 22: Handle inn mat og drikke til julen
Søndag 23: Må på jobb en tur (krise i julen)
Mandag 24: Julelunch hos min søster og så i løen og møte nissen, da samles hele familien og bytter pakker, kjempe koselig.[:)] Så reiser vi til svigers for å spise middag og åpne pakker.
Tirsdag 25: Julefrokost og på besøk til familie og venner.

Idag:     Har hatt vasking av gulv hjemme, og nå er jeg hos mamma å baker julekaker.. 
Torsdag 20. des:    Kjøre til Alta med julegaver. 
Fredag 21. des:     Ingen store planer utenom å se Idol.
Lørdag 22. des:     Pynte ordentlig til jul og pynte juletre hjemme hos meg selv.
Søndag 23. des:    Pynte juletre hos mamma og pappa, kjøre ut julegaver, spise fenalår og drikke gløgg [:D] 
Mandag 24. des:   Spise grøt, dra på kirkegården, spise middag (lammesteik), åpne gaver, og spise kaker.. 
Tirsdag 25. des:     Pinnekjøtt hos mormor og bestefar...

Idag:    har vært hos tannlegen.. vaska klær
Torsdag 20. des:    rydde, støvsuge og vaske
Fredag 21. des:     bake kake og pakke
Lørdag 22. des:      besøk av mamma, søster, tante, onkel , søskenbarn og kjæresten hennes og mormor. skal bytte gaver og feire bursdagen til mormor hos oss[:)]
Søndag 23. des:  reise oppover til svigers
Mandag 24. des:   sitte foran tv'en å se på tegnefilmer[:)] dra på kirkegården , spise pinnekjøtt og PAKKE OPP GAVER[:D][:D]
Tirsdag 25. des:     hmm , vet ikke enda..

Torsdag 20: Vaske bade, vaske klær ,pakke inn siste rest av gaver..
Fredag 21:skal jeg bake kransekakestenger og brenne mandler[;)],kjøpe juletre,reise til mamma og de (sove over)
Lørdag 22:reise hjem igjenn,vaske klær,rydde og ordne,vaske golv før juletreet bæres inn.
Søndag 23:Skal kose oss,pynte juletre sammen med ungene[:)]og om natten kommer det på magisk vis gaver under treet,men det er jo hoss mamma og de i år da[;)]
Mandag 24:se alle de gøye filmene på julemorgen,spise julegrøt med mandel,kle oss og reise til mamma og de,spise deilig mat og KOSE oss[:D][:D][:D][:D] 
Tirsdag 25:Våkner hos mamma og de ,der skal i ha julefrokost og 1 juledags middag[:)]
reiser hjem igjenn på kvelden.Eller sover til 2 dag,ikke helt bestemt oss enda.

Torsdag 20.12: hele slekta til Olav på middag og ut til oppdretteren, må støvsuge litt ov
 Fredag 21.12: vaske huset, pakke resten av klærene vi skal ha med, levere hundene på kennel
Lørdag 22.12: Vi reiser til østlandet og foreldrene mine[:)]
Søndag 23.12: rundt på besøk og levere gaver
julaften og resten av jula: bare kose oss[:D]

Torsdag 20: gjøre rent 1.etg.
Fredag 21: ut å handle inn alt av mat til jul
Lørdag 22: være sammen med et vennepar på kvelden
Søndag 23: pynte ferdig til jul, og se på dagen før dagen.[;)]
Mandag 24: gudstjeneste kl 15(kanskje), feire jul hos svigers
Tirsdag 25: slappe av og se på alle gavene vi og gullet har fått

Back
Topp