Planer for valetine/fastelaven/morsdagen?

monicabebe

Forumet er livet
Vi skal ha fest i morgen kveld med venner og naboer. Det blir mat med noen venner først, så kommer naboene og da blir det quiz, og etterpå er det fest. Vi ferier bursdagen min på den måten, for jeg har bursdag på trippelsøndagen. Ungene skal til svigers. Det er første gang de har begge ungene. Kryss i taket!

På søndagen skal vi sove lenge, og så pakke litt sånn at det meste er klart til Spania-turen på mandag. Så skal vi på middag til svigers. Og det blir sikkert litt kaffe og kake også den dagen, tenker jeg!

Jeg skal ut å kjøpe en liten gave til M etterpå, men ellerr feirer vi ikke valentine noe særlig. Ikke morsdager og farsdager heller...men pleier å gi hverandre en liten gave. Og så pleier Maja å tegne eller lage noe. Det er det koseligste!

Hva er deres planer for helgen?

Har ikke noe spes planer egentlig. Farmor skal feire bursdagen sin på søndag så vi drar vel dit på kaker og kaffi, men ellers skjer det ikke så mye.

Kanskje jeg skal bake noen kanelboller... har hatt lyst på det en stund nå så visst jeg gidder så gjør jeg nok det[8D][;)].

ja faktisk.. hehe vi skal ikke feire det men får middagsgjester! Mannen skal fikse bilen til søskenbarnet som bor på andre siden av boknafjorden, så da blir de til middag også! Kjempekoselig! Det blir boller og taco! Mannen som inviterte og bestemte mat uten min viten! [8D][:D]

Vi har egentlig ingen planer - regner med at vi reiser inn til svigers en tur på søndag. Har kjøpt gave til G, og så har jeg bestemt meg for å bake en sånn ostekake som skal stekes... den heter ostekake med rabarbra og kanel, og jeg er veldig spent. Hadde planer om fastelavensboller også, men jeg gidder ikke, for vi får ikke spist opp alt.

Håper på finvær i helgen så vi kan være mye ute, og så hadde det vært greit om snøsmeltinga kom igang snart - i fjor på denne tiden av året var det grønt ute og snøklokkene blomstret

Nei ingen planer, være hos mamma og besøke pappa på sykehuset. Sambo skal være borte så Marcus og jeg skal bare slappe av og kose oss alene, kanskje vi baker litt men vi får se.

Vi hadde væres kjærlighetsdag på bryllupmessa på torsdag, så blir nok ikke den store feiring i morgen.
Har fått hilsen i avisa i dag av christian, det var veldig koselig.
Ellers så skal jeg og chr bake boller i morgen mens pappaen går på ski.
Så skal vi ha sinkesteik middag[:)]

Back
Topp