Planer for uken?

Lutzern

Februar 14 - miss trøtt
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Denne uken er "fullpakket", ikke en eneste dag uten planer bortsett fra i dag. I morgen er det bassengtrening, onsdag kontroll på sykehuset, torsdag fysioterapeut og fredag ikea. Jada det er bare fredagen som faktisk utgjør litt tid, fysio tar 30 min liksom. Men det er mer enn nok planer for en dag :p hehe. Har jo ettermiddager med sønnen min med lekser osv så den lille tiden mens han er på skolen virker kort om jeg skal noe - enda så lite det er.

Hva skal dere denne uken?

Sent from my iPhone using BV Forum

Tenkte å dra å se om jeg finner en kommode jeg kan bruke som stellebord i dag eller i morgen. Også dra en tur til svigers i helga og stjele litt ved :p ellers ingen store planer..

Sent from my iPad using BV Forum

Har fridag på jobb så i dag rydder eg leiligheten og får en kompis på besøk senere så han skal lage middag til meg :P resten av uken inkl helgen er det jobb.. 9 dager i strekk før neste fridag..

Skal ha selskap for mannen så blir å bake kake imorgen,samt sveive over gulver border:-) ellers en kjapp tur til legen på torsdag eller fredag.Ingen planer ellers,utenom å fortsette på "redebygginga" som har slått inn for fullt:-) meldt super nydelig vær i slutten på uka,åsså kom jeg på i skrivende stund at julemarkedet åpner så dit må vi en tur:-)

Rart å tenke på at jeg ikke skal på jobb før tidligst oktober/november neste år:-)

Skal til jm i måro, men ellers ingen planer. Frøkna og mannen reiser på hyttetur i helga, og eg skulle ønske eg kunne vore med.

Rart å tenke på at jeg ikke skal på jobb før tidligst oktober/november neste år:-)
Jepp. Har ikke jobbet siden mai i år og skal tidligst tilbake i februar 2015 (kanskje enda lenger)... Nesten to år det :p

I dag var jeg så heldig å få en jule-mummikopp av mannen min som hadde vært å donert litt blod. Blei så glad for koppen! =D I morgen skal vi sette oss sammen å bestemme oss for hvilken vogn og bilstol vi skal ha, (Endelig!) for så å levere ønskeliste til foreldrene våre. På onsdag skal jeg til legen for kontroll, og på onsdag skal jeg ta eu-kontroll på bilen før jeg skal møte andre gravide her i byen på lunch. Det skal bli så koselig! Endelig noen å snakke med!! =D Så skal vi pakke litt ting og tang vi ikke trenger på fredag før vi drar til foreldrene mine på lørdag. Der skal vi bake til jul sammen med niesa mi. Gleder meg. Lenge siden jeg har sett henne.

Har få planer uka her, skal på jobb tre timer i morgen ettermiddag og til legen på torsdag for å få forlenget sykemeldingen. Samboer skal jobbe i helga, så får vel invitere meg selv bort på middag en av de dagene tenker jeg :P

Begynt med nedvask til jul - dvs inni skuffer og skap på kjøkken, bad, soverom og stue. Rydder, kaster og vasker :) orker ikke gjøre så mye så gjør litt hver dag! Neste uke kommer det folk og skal vaske tak, vegger, lister, gulv osv. Skal bli deilig å julepynte ett nyvaska hus ♡♡♡

Ellers skal jeg til lege, fysio, kontroll på sykehuset og møte på jobb ;)

Jonathan 09, lillesøster 14 ♥

Jepp. Har ikke jobbet siden mai i år og skal tidligst tilbake i februar 2015 (kanskje enda lenger)... Nesten to år det :p

Så lenge tror jeg ikke jeg klarer vente:-) men hvem vet hvordan ting kan forandre seg på nyåret:-) Heldige vi:-)

Back
Topp