Planer for uka?

Nok i massevis.. Mandag skal vi på 3mndkontroll, tirsdag er det foreldre med barn treff, onsdag skal jeg til utredning for ADD hele dagen, torsdag er det planleggingsdag i bhg så da må jeg finne på noe lurt med ungene pluss at pappa har bursdag så det blir feiring på kvelden, fredag er det 17.mai og da går det slag-i-slag hele dagen.. Gleder meg til helg;-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Har eeegentlig avtalt å dra innom jobben sammen med ei anna som er i permisjon, men det er meldt regn hele uka. Er ikke så moro å trille tur i øs pøs regnvær. :p

I morgen blir det innekos:-) litt husarbeid og tv titting tenker jeg:-) kan drt med god samvittighet når det er meldt dritt vær :-/

Skal bare være hjemme og kose meg med lille og nyte roen!

Sent from my HTC One V using BV Forum mobile app

Vi har barnedåp på søndag, så det vil nok bli en del forberedelser til det. Fant ut i kveld at jeg sannsynligvis ikke kan ha på meg bunaden til 17.mai eller dåpen likevel pga at det blir så vanskelig å amme :( Så nå ble jeg skikkelig stresset for jeg må ut å kjøpe meg et nytt antrekk, da sikkert med sko og jakke og hele pakken. Panikk!!!

Eksamen eksamen, atter en eksamen -.- dritteksamen

Skal bare være hjemme og kose meg med lille og nyte roen!

Det hørtes godt ut<3

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Vi har barnedåp på søndag, så det vil nok bli en del forberedelser til det. Fant ut i kveld at jeg sannsynligvis ikke kan ha på meg bunaden til 17.mai eller dåpen likevel pga at det blir så vanskelig å amme :( Så nå ble jeg skikkelig stresset for jeg må ut å kjøpe meg et nytt antrekk, da sikkert med sko og jakke og hele pakken. Panikk!!!
Hadde tenkt å droppe bunad jeg også pga ammingen, men nå tror jeg det blir bunad og litt pes med amming fordi jeg ikke har noen gode alternativ til antrekk.. Kan ta den av etter noen times regner jeg med.

Hadde tenkt å droppe bunad jeg også pga ammingen, men nå tror jeg det blir bunad og litt pes med amming fordi jeg ikke har noen gode alternativ til antrekk.. Kan ta den av etter noen times regner jeg med.

Har ombestemt meg igjen jeg også- det blir bunad. Så får jeg heller tåle litt pes underveis, det er nok verd de tusenlappene jeg sparer på nytt antrekk også...

Vi skal på 3mnd kontroll i morgen, det blir spennende! Ut over det skal vi prøve å gjøre litt hjemme, handle grill og gressklipper og så skal vi en tur på opphørssalg på babybutikken i byen, kan jo hende vi trenger noe :)

Ååh og så skal vi på trilletur ned jentene i bygda imorgen!

I morgen er det meldt fint vær, så håper på å få tatt meg en trilletur.. gidder ikke om det regner...

Back
Topp