Planer for uka????

Gullklump

Forelsket i forumet

NY uke....... Litt og litt nærmere......

Jeg skal se om jeg får pakket den baggen til sykehuset...... Ellers komme meg litt ut av huset og vær med venninner, ta igjen litt søvn som jeg ikke får på nettene, og ellers generelt husarbeid.... Ikke så mye spennende med andre ord........

skal også vaske litt i huset, være litt med venner og slappe av :) hvor mange uker er du siden du skal pakke baggen? Jeg tenkte å pakke den når jeg er 35-36 uker :)

Denne uken skal brukes til å montere barnemøbler (noe mannen har ville gjort i flere mnd), vaske klær, og innrede barnerommet :) Skal dessuten skrive fødebag liste og være med venninner :)

smurfen84 skrev:
skal også vaske litt i huset, være litt med venner og slappe av :) hvor mange uker er du siden du skal pakke baggen? Jeg tenkte å pakke den når jeg er 35-36 uker :)

Har 6 uker igjen, men jeg har god tid.... gikk 15 dager over sist.... Men det skjer iallefall ikke denne gang....(max 8 dager). Men håper å ha den klar til uka er over, ikke begynt enda..... 

Og der var mandagen over (i allefall arbeidsdagen) - da er det plutselig helg. Ukene mine består stort sett bare av mandager og fredager, skjønner aldri hvor dagene i mellom blir av.. =) Jeg skal på jobb (litt, er 60% sykmeldt. men godt å komme ut!), pakke sykehusbaggen (er bare 34+4, men klarer ikke å slappe av før slikt er gjort), plyndre ripsbuskene til svigermor (med tillatelse) og ellers bare slappe av.. Og jah! Bursdagskalas i helga, så da er det nok plutselig mandag igjen..!

Her er det full rulle på jobb på dagtid. 
Ettermiddagene blir stort sett brukt til å sløve på sofaen pga null energi og vond rygg.
Har et mål om å pakke ferdig sykehusbagen denne uka + vaske og stryke sengetøy til den lille!

Jeg skal også pakke sykehusbagen!:)
Er i uke 35, og syns det er greit å ha bagen stående forholdsvis klar, slik at jeg slipper å stresse med den OM det plutselig skulle skje noe. 
Ellers så skal jeg begynne med vasking av klær og sengetøy til den lille, og montere opp barnesengen på rommet vårt.
I tillegg til dette vil jeg gjerne komme meg på fjellet  i nærmeste fremtid for å plukke blåbær og tyttebær, også har jeg planer om å fylle opp fryseren med gjærbakst.

Har jobbet en del frem til nå, men begynner på full sykemelding fra i morgen av, så her er det bare å finne på ting som fyller dagene slik at jeg ikke blir for rastløs.:p

planene var å gi bud på hus og pakke.. la inn bud i dag og fikk det. så da må vi pakke og kan flytte inn 4 september. 

Back
Topp