Planer for sommerferien??

Ikke i bruk

Forumet er livet
Når man skal føde midt på sommeren så blir nok ikke sommerferien helt som planlagt. Men har dere allikevel lagt planer?

Har planlagt å gjøre unna diverse utearbeid med huset sånn at vi slipper å tenke på det senere :) har også mål om å rydde skikkelig i garasje og alle rom siden vi fra nå av får så mye barneutstyr i hus :)

Absolutt ingen planer, kommer til å ta dagene som de kommer :) har besteforeldre bare ett par timer unna, så vi kommer sikkert til å være en del der også så blir det litt ferie på storesøster også :)

Ingen planer utenom å kooose meg med permisjon i juli før baby kommer [emoji4]

Her er det absolutt ingen planer. Mamma har pratet om å komme på besøk, men tar alt som det kommer.
Siden jeg ikke vet om jeg må reise bort for å føde så er det utrolig vanskelig å planlegge noe som hellst

Vi skal en uke til Sverige i slutten av Mai eller i starten av Juni har ikke helt bestemt oss enda.
Ellers så har vi ikke så mye planer. Får håpe det blir fint vær, så vi får mange dager til å slappa av og kose oss ute i solen [emoji7]

Jeg skal ligge på terrassen og grille, nyte å ikke være gravid og kose meg med sovebabyen jeg har bestilt[emoji23][emoji173]️

Jeg skal ligge på terrassen og grille, nyte å ikke være gravid og kose meg med sovebabyen jeg har bestilt[emoji23][emoji173]️

Noe sånt. Høres helt perfekt ut. Bestiller kanonsommer, slik at jeg får masse kos ukene i juli før baby kommer og mange fine dager og sene sommerkvelder i ukene etterpå.

En tur på ferie for 5.åringen sindel:) blir ikke før lille er født da jeg ikke har nooooen plan om å føde påtur

Absolutt ingen planer ennå. Venter til etter fødsel. Men noe må vi finne på for storesøstrene sin del :-)

Ingen planer foreløpig. Synes det er vanskelig planlegge noe når man venter førstemann :p Får bare se ann hva vi orker og har lyst til når den tid kommer.:)

Vi er så heldige at mamma og pappa har campingvogn bare 20 min unna oss, så kommer til å være litt hos dem, også skal kommende storesøster ha ferie der i forbindelse med fødsel [emoji4]

Ingen planer enda. Me tar det som det kjem. Me tar ferieturen i april. Då reiser me til dyreparken i Kristiansand :-)
Har campingvogn som me mest sannsynlig kjem til å bruke litt i sommer, men bare i nærområde.

Vi har absolutt ingen planer. Skal bare kose oss hjemme :)

Ingen planer annet enn å nyte en forhåpentligvis deilig og varm sommer med min kommende lille familie:Heartpink Vi skal en uke til Danmark nå, og en helgetur til Polen ila. april/mai.

Skal reise med datteren min, kjæresten, foreldrene mine, lillesøster, lillebror, svoger og nevøer/nieser til sørlandet.
Reiser hjem termindagen, men tenker at det gjør meg ingenting om jeg må til Kristiansand å føde i stedet for Stavanger.

Ingen planer i det hele tatt! [emoji5] Satser på en fin sommer på Vestlandet for en gangs skyld!

Her blir det en rolig sommer. Jeg tørr rett og slett ikke å reise noe sted. Med førstemann hadde vi samme termin som med nr 3, men han kom 3 1/2 uke før tiden. 2mann kom 2 dager før termin...så er vell større sjanse for at han kommer før tiden enn på overtid. Men barna reiser litt på hytta med besteforeldrene [emoji4]

Back
Topp