Planer for sommerferien?

Kansje ein biltur rundt i Norge :) Besøke familie og sånt!
Ellers skal vi til Side i Mai :D Gleda oss ^_^

Vi hadde bestilt tur til begynnelsen av august.. Mn fant ut at det ble sikkert litt slitsomt. Hadde dere dratt/skal dere på ferie så nærme termin? Jg har termin 5.sept. Blir sikkert noen turer tidligere på sommern :)

Her skal vi ingenting :( sambo skal jobbe endel også skal vi få gjort litt hjemme, og prøve å spare endel penger :) aå vi satser på mye fint vær og masse kos med ungene :)

Jeg skal ha tidlig ferie (uke 22-23-24), orker ikke å dra på ferie når magen er stor og bekkenet er vondt :) vi skal til tyskland i 11 dager, og så tar vi turer ut derfra, skal tik münchen, så da er det ikke langt til nabolandene :) selve juli og august blir nok tilbrakt her hjemme, og så satser vi på mye sol og godt vær :)

Tja, hadde tenkt oss en tur til Sunnmøre og besøke familie men 10 timer i bil frister ikke. Så blir Valdres og Mandal i steden. Langt nok med 5 timer i bil når jeg er 8 mnd på vei! Men holder oss nok hjemme når august kommer siden jeg har termin 1. sept... :)

Vi har lovet guttene tur til Legoland, men vi tenker å ta det litt tidlig i sommeren. Regner med vi tar det uken etter at skolen er ferdig, altså i midten av juni

Jeg og minstejenta reiser til gran canaria på jentetur :) Blir i 8.måned så litt nervøs for det da..

Skal pakke å flytte å styre:) forhåpentlig få alt på plass og klart til den lille kommer :) blir en stressende tid, men heller før fødsel enn etterpå:)

Danmark i juni og Kristiansand dyrepark i juli:) blir en del småoppussing i huse i sommer-_-

Jeg og minstejenta reiser til gran canaria på jentetur :) Blir i 8.måned så litt nervøs for det da..

Du bør sjekke opp att du får tillatelse av flyselskapet å ut å fly så sent! Vet det er veldig strengt. Men flyselskapet har som regel info på nett siden sin:-)

Vi skal to uker til spania å besøke svigers i begynnelsen av juni :)

Back
Topp