Planer for sommerferien?

Kiddy

Forelsket i forumet
Flere som har sommerferieplanene klare?
Siden det ikke ble noen ferie på oss i fjor sommer, har jeg gått i et år og tenkt på denne sommeren i stedet, haha.

Er ikke store greiene, men vi tar med en håndfull venner på roadtrip over grensa til Gøteborg (Liseberg, spadag m.m.) der vi skal være rundt ei uke før vi drar til Skara sommerland. 10-dagers ferie med mye avslapning og mye moro. Gleder meg som en liten unge! Beste minnene fra jeg var barn er familieferiene, og nå skal vår lille familie ha første ferieturen sammen. *fniiis* :P

Ikke de helt store planene her enda, men vi skal på Hot August Night i Tr.heim i august.

Så blir det enten en tur til Bergen, Froland eller Vesterålen.

Jeg er supergira på ferie! Håper vi får reist til Tyrkia rundt mai for å hilse på søsteren min og tantebarnet mitt :) Fin temp for Nora også, i forhold til rett i uderkant av 50 grader i august ;) Hehe. Jeg eg faktisk villig til å utsette nytt kjøkken en liten stund for å kunne ta en (eller flere) god ferie i år! :)

Jaaaaaaaa! !!! Mallorca i juni baaaaabyyy. To uker. Fy faen jeg gleder meg! !!! :D

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Vi er invitert til bryllup i Portugal:D Tenker å ta en litt lengre ferie der ifm. det. Storgledes! Ellers så blir det litt turer på hytta og kose oss. :)

Mamma til to fine gutter, en liten og en stor. <3

Jeg er supergira på ferie! Håper vi får reist til Tyrkia rundt mai for å hilse på søsteren min og tantebarnet mitt :) Fin temp for Nora også, i forhold til rett i uderkant av 50 grader i august ;) Hehe. Jeg eg faktisk villig til å utsette nytt kjøkken en liten stund for å kunne ta en (eller flere) god ferie i år! :)
Hvor i Tyrkia? Svigers har leilighet i Mamuthlar rett utenfor Alanya. Blir sikkert å dra tilbake dit når lillegutt er størrr.

Har ikke de store planene men skal på hytta til svigerforeldrene på Gotland hadde vi tenkt. Ellers reiser vi til disneyland med den andre slekta i høstferien. Hadde egentlig tenkt nå i sommer men tenkte det ble sikkert enormt med folk og køer overalt. Så da utsetter vi det.

Vi skal på båtferie med telt ;) Kan sove i båten også, men eg føler det er best på land :) Så vi skal oppdage nye pærler (og besøke gamle) :D

Hvor i Tyrkia? Svigers har leilighet i Mamuthlar rett utenfor Alanya. Blir sikkert å dra tilbake dit når lillegutt er størrr.

Midt i Alanya ;)

ehh ferie hva er det? siste ferie turen vi hadde skikkelig var i 09 nå så jada. hehe.. hatt turer hjem til mormor men ser ikke det som ferie for jeg reiser jo hjem til mitt andre hjem hehe.. har ikke planlagt noe for i år heller vi tar det som det kommer

Tenkt oss en tur til Kristiansand. Eldstemann har veldig lyst til å reise i dyreparken og se på alle dyra, og så klart hilse på Kaptein Sabeltann. :) Noen som har litt kjennskap til hvor det lønner seg å overnatte forresten? Tenkte litt på hotellet som ligger rett utenfor (?) parken... :confused004

Tenkt oss en tur til Kristiansand. Eldstemann har veldig lyst til å reise i dyreparken og se på alle dyra, og så klart hilse på Kaptein Sabeltann. :) Noen som har litt kjennskap til hvor det lønner seg å overnatte forresten? Tenkte litt på hotellet som ligger rett utenfor (?) parken... :confused004
Da bør du bestille tidlig. Abra havn er også flott, men blir nok fort utsolgt.
Alternativt kan man leie hytte på skottevig, Hamresanden eller Åros. H er nærmest men de to andre er flotte, med strender, basseng og veldig barnevennlig :-)

Vi skal på båtferie med telt ;) Kan sove i båten også, men eg føler det er best på land :) Så vi skal oppdage nye pærler (og besøke gamle) :D

Høres helt fantastisk ut. Så deilig å ikke være avhengig av tidsskjema, men ta dagene helt etter hva en har lyst til. Har dere egen båt?

Vi har leilighet i Alanya, Tyrkia og skal dit 6 uker ut på sommeren. Nå som vi har permisjon, sommerene hjemme pleier å være dårlige og ingen ferie for meg i fjor grunnet flynekt, så blir det å slå på stortromma i år.. Skal bli deilig. Reiser ned med 3 barn hvor 1 er 3.5 og 2 er 9 mnd, samt 2 hunder :thumleft
Skal bli najs!

Vi sparer penger til nytt bad, så her blir det ferie på hytta i Tvedestrand. Og en tur til Dyreparken.

Back
Topp