Planer for sommeren?

blir hjemme sommer, skal jobbe hele sommeren, så blir kanskje bilferie sørover rettfør studiene starter igjen :)
 
Jeg skal reise på hytten i 5 og halv uke og samtidig besøke familien.
Skal prøve å få en helstekt gris til fest for lillegutt som blir ett år i juli også håper jeg å få plukket bananer og kokosnøtter i hagen.
 
Jeg skal reise på hytten i 5 og halv uke og samtidig besøke familien.
Skal prøve å få en helstekt gris til fest for lillegutt som blir ett år i juli også håper jeg å få plukket bananer og kokosnøtter i hagen.

Bananer og kokosnøtter? Hvor er denne hagen? :)
 
Skal to uker til Spania og reiser hjemom der jeg kommer fra og er der i ei lita uke. :) Helga etter blir det campingtur med to vennepar og deres barn. Gleder oss ❤❤
 
Skal to uker til Spania og reiser hjemom der jeg kommer fra og er der i ei lita uke. :) Helga etter blir det campingtur med to vennepar og deres barn. Gleder oss [emoji173][emoji173]

Høres ut som en helt topp ferie! [emoji3][emoji106][emoji106]
 
Jeg er så usikker på om jeg tør å reise så langt. Hadde en SA og vil liksom ikke risikere noe. Er det trygt med mat og sånn i Syden?
 
Vi har planlagt bilferie i Nord-Norge. Håper bare jeg ikke blir alt form kvalm til å kjøre mye bil. Og at jeg tåler å ligge i telt , og er i form til å gå fjellturer.. Haha, merker at strand og fancy hotell kanskje hadde vært mer digg i år ;)
 
Sørg for at vaksinasjonsprogram for barna er gjennomført så er det igen problemer på turen.
Vi reiste til 4uker asia desember og lillegutt var født 1mnd for tidlig i juli. Pushet helsestasjon så flesteparten av vaksiner var gjort før avreise, vi var til og med 1uke på kanariøyene når lillegutt var 3mnd
 
Back
Topp