Planer for sommeren?

MammaTilN<3

Glad i forumet
Aprilbarna`15
Har dere noen ferieplaner? Skal dere ut av landet? :) og hvilken forhandsregler bør man ta?

Vi skal være 2 uker i Italia, kjenner jeg gruer meg litt til å være gravid på tur :P

Vi skal til England når jeg er ca 7 uker på vei. Turen ble bestilt for en god stund siden, og jeg ble gravid igjen litt tidligere enn vi hadde planlagt. Håper kvalmen ikke blir for ille... :confused:

vi skal på kjøretur i norges land... først til mikkelparken med guttungen og bort til østlandet så blir vel 1 eller 2 handleturer til sverige... ;-) blir gjerne 2 en første dagen slik at vi handler inn mat til dagene vi er der og en siste dagen (Eller dagen før vi reiser) slik at vi handler med hjem det vi vil ha med hjem igjen... ;-) :-D

Vi har ikke noe planer ennå. Mannen har ferie fra midten av juli så håper formen blir bedre til da . :)

Null planer, har campingvogn utti Stavern, men vi får se om det blir noen parker evt med jr ☺️

det skal gå fint <3 seabands, og godt med vann og salte kjeks så skal det gå fint...
Hehe, har kjøpt allerede seabands, lite tro på dem, men det går å prøve. Mest redd jeg er for at noe skjeer med meg og hva det, det er ikke bare bare å kjøre til flyplass og komme meg hjem, du er innestengt på en båt.:nailbiting:

Jeg var i Tyrkia med hypermessis... Galne dame ;-) vet... Men for meg så var det et veldig godt avbrekk og komme meg vekk fra matlukt og være mer ute i friluft...

Takk for erfaring,Turteldue. Jeg føler meg bedre at jeg ikke er eneste gale dame her.:love022 Men din tur gikk greit, hvor lenge du var i Tyrkia?

Takk for erfaring,Turteldue. Jeg føler meg bedre at jeg ikke er eneste gale dame her.:love022 Men din tur gikk greit, hvor lenge du var i Tyrkia?
14 dager midt i den varmeste hetebølgen... :p selv tyrkerene synes det var varmt... husker siste hele dagen så var det rundt 52 grader i skyggen kl 6 om kvelden, var ekstremt varmt den dagen...

Vi skal kjøre til Sverige Jenta mi på to år gleder seg veldig er ikke så langt på vei så blir nok ikke til å merke så mye til graviditeten på ferie (Håper jeg )

Vi skal kjøre til Sverige Jenta mi på to år gleder seg veldig er ikke så langt på vei så blir nok ikke til å merke så mye til graviditeten på ferie (Håper jeg )
vi skal haha rett innom sverige... :p men bo i østfold og være med venner og familievenner <3

Vi skal til Nord-Norge. 18t å kjøre så det blir spennende, :-)
Vi har også planlagt biltur til Nord-Norge i sommer. Skal ha med telt, sykler og kajakker og sånt, og hadde egentlig planlagt en skikkelig frilufts- og aktivitetsferie. Vi får se an formen tror jeg :-) Vi er jo veldig fleksible da. Har ikke bestilt noe som helst.

Vi fant akkurat billige flybilletter til Thailand :D så skal se om vi bestiller i kveld :)

Back
Topp