Planer for sommeren?

Fever

Gift med forumet
Her blir vi nok hjemme og maler hus hele sommeren...får heller ta ferien til neste år. (om jeg ikke går høygravid da..:P)

Noen som skal reise vekk?

Her må vi også male hus. Kjipt!!!! Etter et super slitsomt år, men en guttunge som har vært redd for og sove, i tillegg til at jeg har jobbet OG prøvd og ta noen fag på skolen, så reiser vi en uke til Hellas neste helg når jeg er ferdig med siste eksamen. Det skikkelig gleder jeg meg til og det fortjener jeg:)

Her skal vi opp og besøke familien min i Tr.heim. Skal bli såååååååå godt å komme hjem ;oD Lange trilleturer med gode gammel venninner og Pirbadet å ikke minst trave tr.heim sentrums gater å gå på cafè ;oD Åhhhhhhhhh han nesten ikke vente. Å naår mannen min kommer opp skal vi ut til Fjellvær ( øy utenfor Hitra ) til sommerhuset til besteforeldrene mine. Kjenner jeg sitter og smiler her ;oD Så er det hjemm igjen til opp pussing av utleie leiligheten vår ( den skal takest fra innerst til ytterst før vi leier ut igjen ) Åh ja må jo ikke glemme det aller viktigste ;oD Vi skal lage barn ;o) hehe

GOD SOMMER ALLE SAMMEN ;oD

Vi skal til Danmark med et vennepar og deres to barn. Skal bare kose oss

Vi blir hjemme i sommer :)
Men skal ut på ting likevel.
Vi skal på Hunderfossen, i Amadeus dyrepark ihvertfall.

Vi skal til Danmark en uke:)

Back
Topp