planer for søndagen?

besnik

En del av april og mai2013
MAI 2013
Tilgangsansvarlig
VIP
Her er det grått og kaldt idag,så vi får kle oss godt,for vi skal på forballcup med yngste gutten i dag.... 3 kamper:-) storesnuppa skal være med,men lille snuppa skal være hos tanta si,for hun er så forkjøla...... Når vi kommer hjem skal vi spise boller(som står i ovnen no) og koke kakao:-) Hva skal resten av mai damene idag?

Svigermor har bursdag, så vi skal dit bort om ikke lenge. Må vel ut å leke i snøen og, med 5 minus så får vi lete frem litt tjukkere klær enn i går når det var 2 pluss (syns det var kaldt nok jeg :/ ) Senere i dag skal gubben på topptur sammen med broren og svogeren.. Så jeg skal bok kose meg hjemme sammen med ungene. Store planer om filmkveld i sofaen før det blir å legge seg i nogenlunde rett tid!

Svigermor har bursdag, så vi skal dit bort om ikke lenge. Må vel ut å leke i snøen og, med 5 minus så får vi lete frem litt tjukkere klær enn i går når det var 2 pluss (syns det var kaldt nok jeg :/ ) Senere i dag skal gubben på topptur sammen med broren og svogeren.. Så jeg skal bok kose meg hjemme sammen med ungene. Store planer om filmkveld i sofaen før det blir å legge seg i nogenlunde rett tid!

Søndager er fine dager! Vi var på halloween-fest i går (av alle ting) så sambo er redusert i dag =P hehe.. Jeg har fått sansen for den juleforberedelseslisten som ligger på generelt, så jeg tenkte å få bukt på den! Jeg la merke til at hvis jeg skal være ferdig med den til første uken i desember, så må jeg få gjennom de fire første ukene på listen - i dag! Så jeg har dagen gooodt planlagt =) kanskje sambo slenger seg på etterhvert =P hehe

Slappsøndag. Skal lage middag og skillingsboller med Vesla, så må jeg vel få gjort unna litt skolearbeid også :-)

Jeg har rett og slett brukt hele dagen hittil med å være kvalm, fryse og sove :(
Begynner å hjelpe nå, så jeg får leke med minsten når han kommer inn:)

Jeg sitter i morgenkåpen ennå.. Er så utslitt, ingen energi. IIIk, hvordan skal jeg orke dette når jeg har 2 unger?:S

Håper dere alle hadde en fin søndag og at dere som begynte dagen,ble bedre utover dagen:-) Vi hadde det koselig,bli litt kjedelig med regn/sludd,men vi hadde kledd oss godt så det gikk veldig fint:-)

Håper dere alle hadde en fin søndag og at dere som begynte dagen,ble bedre utover dagen:-) Vi hadde det koselig,bli litt kjedelig med regn/sludd,men vi hadde kledd oss godt så det gikk veldig fint:-)

Dagen min var hvertfall fin, fikk spist kake og slappa av. Ungene fikk herja ute og mannen tok med seg bror og svoger på topptur. Endelig fikk de snøen de har venta på i hele sommer...

Back
Topp