Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Rett opp til Valdres.. Har Campingvogn som står fast i Tisleidalen mellom Fagernes og Gol og bruker all tid der når det er påske ++++ . gleder oss kjempemye da påsken er såpass tidlig i år så det er mulighet til å få gått på ski Håper bare formen min bedre seg og at kvalmen reduseres noe slik at jeg takler å gå enliten skitur da uten åkaste opp
Reiser til Sverige for å besøke svigerfamilien har ikke sett de på et halvår, så det blir kjempetrivelig. Så skal vi fortelle den gode nyheten om at vi har en baby på veg til familie og gode venner der - tror det blir stas
Har egentlig tradisjon for å feire ordentlig norsk påske (med familie, ski, påskeeggjakt, påskenøtter etc. etc.) - så det blir jo litt rart med bypåske men
Skal jobbe de dagene det ikke er stengt, så da blir vi hjemme men helga etter reiser samboer med jenta vår forgå besøke oldemoren hennes. Da skal jeg holde et utdrikningslag for ei venninne. Ikke jeg som er forlover, men sånn har det blitt uansett så blir besøk hele helgen da, det blir kos
Besøke svigerfamilien, blir hele sulamitten, så det blir fullt og koselig Det er første del av påsken. Påskehelga skal vi kose oss hjemme, uten særlige planer utenom en topptur eller to, påskeegg og kos. Så blir det kanskje 5 års dags feiring siste fridagen, så det blir en stor dag og kakebaking til tusen, tenker jeg.. Han håper på dinosaurkake - og jeg planlegger hvordan det skal gå til En 2D kan jeg klare, men litt skeptisk til noe mer (bare hodet, trøstet han meg med, men jeg vet ikke jeg, om det var noen trøst )... Hehe, men skal nok få til noe!
Tar rundreise på hytta til pappa og hytta til svigers, må besøke bestemora mi og håper på å gi hun en god nyhet har fri hele påsken og det har mannen og, så da er det familietid
i påsken skal vi ingen verdens ting vi har en lavvo i nabolaget, der pleier vi å gå med ungene å lete etter påske egg men det er ikke noe særlig mer vi pleier å gjøre...
poden skal sikkert gå litt på ski og jeg skal prøve å få unna litt skolearbeid
Rett før Påskehelgen skal vi reise til Køln med jobben i 5 dager Det gleder jeg meg til. Utrolig kjipt at kvalmen skulle komme I Påskehelgen blir det kanskje besøk av svigerbror som bor i Danmark.