Planer for påsken da?

Evette

Gift med forumet
Barna her reiser til besteforeldrene på mandag. Jeg skal jobbe hele uken mens gubben har fri. Så blir ikke så mye familiekos hos oss, men vet ungene kommer til å storkose seg med besteforeldrene og det blir nok godt for meg og sambo med litt fri :)

Ja litt godt å bare være dere også kan jeg tenke meg:) vi tar påske fra onsdag av og skal nyte noen dager hjemme og reise inn til familiehytten senere:) gleder oss til endelig noen dager fri:)

Vi er på påskeferie i Tønsberg hos bestefaren til snuppa, pappan til samboeren min:) deilig med vår, sol og varme;) dro fra snøstorm i går..

Vi skal reise hjem til Trondheim på onsdag, og avsløre graviditeten for hele familien. Så denne påska blir nok noget spesiell! ;) Også skal vi kose oss med fri og ta en dagstur på hytta der det arrangeres et årlig påskeskirenn :)

Skal jobbe hele uken, så blir det en tur på hytta i helgen bare. Der venter besteforeldre på oss.

Vi skal reise hjem til Trondheim på onsdag, og avsløre graviditeten for hele familien. Så denne påska blir nok noget spesiell! ;) Også skal vi kose oss med fri og ta en dagstur på hytta der det arrangeres et årlig påskeskirenn :)
Oioi så gøy! Blir nok en helt spesiell påske for dere alle :)

Vi reiser til vårt andre hus (som vi skal flytte inn i til sommeren),så her blir det pakking,riving,rydding osv....kommer snekkere som skal begynne å bygge på huset etter påskeferien, så vi har mye som må ordnes før den tid. Planen er at påbygget (bad,vaskerom og nytt inngangsparti )skal være ferdig til vi flytter hjem i juni!

Vi er på hytta på fjellet

Vi skal på hytten, pleier å være der i påsken. Vi har tradisjoner der som vi pleier å gjøre i påsken. Så det blir basar, tur med hele familien som også har hytter der og familiebesøk. Så har vi bomgjemsel og pinnekjøtt vi spiser. Og masse annet kos :) Gleder meg :)

Jobber frem til onsdag! Skulle egentlig dra en tur på hytta, men vi holder på å pusse opp - så da prioriterer vi det når vi først har litt fri :-)

Påskeferien startet i går:-) men mannen i huset har ikke fri før torsdag, så da blir det hyttetur frem til søndag:-D så før hyttetur blir det husvask og rydding og gjøre i stand til babyrede på soverommet vårt:-)

Har tar vi heller ikke påskeferie før onsdag. Skal en tur på hytta på fjellet, men må se an været for å se om det blir bare et par dager eller hele påska. Er typ god gammeldags liten hytte med alt trykt inn på et bittelite rom, så må liksom være utevær, så vi kan tilbringe det meste av dagen ute.... ;-)

Drar på familiehytta på onsdag etter jobb på vakre helgelandskysten <3 blir bare vi og svigers og ei tante som er hjemme i påsken så blir rolig og hvert sitt rom til barna, blir godt å slippe å trø familien på fire i ei køyeseng. Skal besøke noen venner som har hytte i nærheten også for at barna skal få rast litt fra seg på formiddagen :)

I morgen tar samboeren min med seg datteren vår og reiser på besøk til slektninger, og jeg skal ha husmorferie hjemme alene :D Har aldri vært så lenge vekke fra datteren min før, så det blir rart, men også veldig godt. Skal jobbe litt da og så er jeg ikke helt bra av svangerskapskvalmen enda, så er derfor jeg holder meg hjemme.

Mannen har ikkje fri før fredag, då reiser me til svigers. 2åringen har allereie blitt avlevert der, og sliter ut dei "gamle" :P

Back
Topp