Planer for påskeferien?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Stine
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Stine

Guest
Skal dere bort, på hytta, til foreldre eller svigerforeldre, være hjemme, på Harrytur?

Selv skal vi være hjemme første halvdel, da mannen jobber, så skal vi dra til svigers og være der ut påsken.

Holder oss hjemme. Håper på litt allright vær.

Vi skal bare være hjemme første del av påska, får litt besøk av familie og venner da. Men blir det bra vær i selve påskehelga drar vi ut til feriehuset mitt, hadde vært godt å komme seg litt bort nå når vi bare har vært hjemme det siste halvåret med baby! :)

Her må man bare se ann formen til den syke. Men egentlig skal eldste på hytta med farsiden og jeg til Bergen med lillebror. Om det ikke blir noe så blir det hjemmepåske med sikkert noen dagsturer om formen er tilstede :)

Jeg skal jobbe på mandag, og så drar vi på hytta på tirsdag. :)

Vi skal på hytten.
Her blir det påskerenn, leting etter påskeegg, pinnekjøtt på påskeaften osv:) Masse kos:D

Gleder meg enomt til pinnekjøtt merker jeg:D

Vi drar til Stokkøya på hytta/sommerhuset til svigers på tirsdag og blir der hele påska. På torsdag kommer søstra mi og tantebarnet mitt på 3 år, så da blir det litt mer fart :D

Vi skal jobbe på mandag og tirsdag, mannen skal også jobbe litt på onsdagen.
Ellers så skal vi være hjemme, og holde stor familie middag med lam på første påskedag :)

Blir nok rolig hjemme:) være litt med svigerfamilien, ut på tur, lekeland og lignende:)

Hjemmepåske her. Lillegutt har fri hele påska.
I dag skal vi gjøre noen erender og en tur til Sverige. Og i morgen skal lillegutt til bestemor og bestefar og være der til torsdag. Da kommer vi og spiser middag og henter han.
Ellers tar vi det som det kommer :)

Skal jobbe men lørdag etter jobb reiser vi i 5 timer for å komme på hytta også hjem igjen mandag men besøke familie på veien da og hente snuppa som da har hvert i Norge fra onsdag ;)

Vi skal være hjemme. Jobb idag og onsdag :)

Vært på Kielfergen i helgen. Resten av påsken går med til avslapning og opprydning i boder/garasje :)

Back
Topp