Planer for nyttårsfeiring?

AnneMy

Juni2012 rocks
VIP
Hva skal dere på nyttårsaften da jenter?

Om snuppa er frisk kommer vi til å være hos nærmeste nabo sammen med et annet vennepar. Spise god mat og bare ha det hyggelig sammen. Litt raketter og stjerneskudd blir det nok også selv om hu mor ikke er så begeistret for det:p

Skal være sammen med et vennepar som bor i nærheten :-)

♥ Prinsesse 03.06.12 ♥
♥ Venter 25.02.14 / 03.03.14 ♥
★ Sladrer med PrinsOgPrinsesse Mamma og RonjaR ★

Vi skal bare være hjemme:)
Litt stjerneskudd og raketter før barna legger seg, også spiser jeg og mannen god mat på kvelden..

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Vi er hos min mor og skal feire med mamma, hennes samboer, lillesøster, tvillingsøster og hennes samboer.

Så blir en stille og rolig kveld. Vi spiser nok etter vesla er lagt.

Vi kjøper ikke stjerneskudd i år. Det tørr jeg rett og slett ikke.

Vi skal til mamma. For første gang skal vi.overnatte der. Men ungene legges nok som vanlig ;)
Har.ikke bestemt oss ang fyrverkeri.. Ingen av oss er noe fan av det..

Storebror april09 <3
Lillesøster juni12<3

Sony Xperia z via appen ;-)

Her blir det middag, kaffe og kake her hjemme hos oss.
Min bror og foreldre er invitert.
Og så har vo stjerneskudd og noe småtteri av bakkefyrverkeri for ungenes del.
Mulig omværet er bra, at vi drar i parken og er med på fakkeltoget der.
De bruker å ha fyrverkeri etterpå som er for barna.
Ellers blir kvelden veldig rolig tenker jeg :)

Jeg jobber ;) Jobber fra 15-22.30 på nyttårsaften og fra 7 30-15.30 1 nyttårsdag! Sambo og lillegutt skal spise middag hos mammaen min og så reiser de hjem så lillegutt får lagt seg i vanlig tid! :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

vi skal til ett vennepar, og feire med deres barn på 15 og 7 år :) Vi tar med reise senga til vesla, så hu legger seg nok omtrent som vanlig oxo vekker vi a når vi skal dra hjem, det har vi gjort noen ganger før, og det er ikke noe problem å bare kjøre hjem å legge henne igjen :)

Vi skal feire hos svigerfar, også skal vi innover til sentrum og se Norges fineste fyrverkerishow :)

Her blir det en stille og rolig kveld. Jeg og samboer skal kose oss med god mat på kvelden:)

Sent from my iPhone using Tapatalk -

Jeg skal på jobb (kveldsvakt) mens mannen skal være hjemme med ungene :) Han snakket om å kjøpe litt stjerneskudd og så skal de ut og se på rakettene og så tar vi opp litt ferdigstekt kalkun til tining som de kan ha. Og noe god dessert ;)

Jeg får besøk av søstrene mine med deres respektive pluss barn.
Blir middag og koselig feiring. Blir ikke mye festing ettersom både jeg og ene søsteren min er gravide, men de andre skal nå få kose seg med det som er litt sterkere enn Pepsi Max :)

Vi skal til et vennepar som bor i gangavstand herifra. De har barn på 3 og 6. Dit kommer også et annet vennepar med et barn på 2 og vi med tassen på 1 1/2. Planen opprinnelig var å legge lillegutt der og så ta han med hjem litt etter midnatt. Men nå har det vært så mye kluss med nattsovingen i det siste at vi har kommet frem til at det beste for både oss og han er at vi tar han med hjem etter middagen og legger han hjemme.

Så da blir det bare meg og mannen fra kl 19-20 til midnatt gitt. Uvant siden vi alltid er sammen med andre den kvelden. Men sånn er det vel å være småbarnsforeldre, nå må planene tilpasses dem først og fremst :)

Back
Topp