Planer for nyttårsaften

AnneS

Forumet er livet
VIP
Desemberlykke2017
Har dere noen planer eller skal dere bare være hjemme?
Her skal vi først ut med frøkna før leggetid og tenne på noen stjerneskudd, håper at hun kan like det :happy:
Så er vi invitert på middag og fest hos kusinen min, så vi skal rett og slett dele oss litt på kvelden :) jeg skal opp og spise middag med dem mens han er hjemme, så går han opp etterhvert og tar seg noen øl med dem (vi har vært lite sosiale, både nå etter lillegutt kom, men også på slutten av graviditeten pga jeg var så sliten) :) høres kanskje ikke så koselig ut, men blir koselig å se folk igjen og slappe av litt i voksent selskap (skal ikke drikke noe siden jeg ammer, kun brus til maten) :)

Vi skal ha et vennepar og deres datter på 6 mnd over på middag :) blir en rolig feiring uten alkohol

Mamma kommer på middag, ellers har vi ingen planer og det er veldig godt etter en veeldig hektisk desember.

Planen var å reise til ett vennepar med barn og andre familier, men kjenner jeg er sliten etter fødsel og lillegutt trenger ro ved amming osv så muligens bare jeg og han blir hjemme og så reiser mannen med di to eldste istedet:) Di vi er inviterte til bor bare 6 min med bil ifra oss :)

Stille og rolig her. Blir kalkun til middag, mannen og barna skal vel ut å fyr opp noen raketter, så treffer vi sikkert på naboene i gata;)

Det blir rolig hjemme nyttår dette året også. Skal sikkert lage noe god mat og bare slappe av det blir bra :)

Her blir det bare meg, Mannen og Mini hjemme i ro og fred. Tenker å pumpe melk og så skal vi ta oss et glass vin for første gang på evigheter. :D

Etter en hektisk uke etter fødselen har vi bestemt oss for en koselig familiekveld hjemme, bare oss fore❤️ Lage oss god middag, fyre opp noen raketter tidlig for storebror og så har vi ikke åpnet den ene «stor pakken» til storebror enda, så den skal monteres så han har noe nytt og spennende å leke med.
Når kl blir 12 går vi vel ut på verandaen å ser på rakettene bare oss to❤️ Jeg er egentlig en veldig sosial person, men gleder meg til å kun være med den lille familien min denne dagen :)

Planen var å reise til ett vennepar med barn og andre familier, men kjenner jeg er sliten etter fødsel og lillegutt trenger ro ved amming osv så muligens bare jeg og han blir hjemme og så reiser mannen med di to eldste istedet:) Di vi er inviterte til bor bare 6 min med bil ifra oss :)

Sånn løsning blir det her og. Jeg og minstemor blir hjemme, mens mannen tar med seg de to eldste i nyttårsselskap med 4 andre barnefamilier.

Planen er å hoppe i høyet så vi får nyttårsbarnet:joyful:
Nei da.. her blir det nok rolig, kos med familien mens vi venter på at noe forhåpentligvis skal skje snart :P

Blir nok som resten av dagene i julen, rolig foran tven. Samboer har planer om å diske opp med kalkunfilet, waldorfsalat og fløtegratinerte poteter. Så satser matlysten kanskje kicker inn.

Også håper jeg noe skjer rett etter at klokken har slått midnatt [emoji85]

Spise god mat og ta det med ro :) forhåpentligvis føde 00.01 :facepalm:

Mamma er født 1. januar 00:10. Mormor sa til jordmor at hva som enn skjer så skal ikke den ungen ut før etter midnatt :hilarious:

Haha, ja. Litt sånn ser jeg for meg at jeg kan komme til å si og:joyful:

Back
Topp