Planer for nyttårsaften?

Får håpe de holder seg friske! [:)]

Jeg jobber 11-15. Vi skal bare være hjemme på nyttårsaften, det har vi vært de siste 3 årene. Spiser kalkun til middag. Ungene legger seg til vanlig tid, og hittil har de sovet gjennom rakettene. Satser på det samme i år! [:)] Jeg og sambo skal vel gjøre som tradisjonen tilsier, spise litt godis og kjempe mot de tunge øyelokkene, og legge oss senest 00.15! [8D]

Vi er fire vennepar med unger som har nyttårsaften på rundgang [:)] I fjor var vi hos oss, i år skal vi til venneparet med tvillingjentene like oppi lia, veldig praktisk!

Ene venneparet er vekkreist i år, så vi blir 6 voksne og 5 barn i år. Spiser kalkun med tilbehør, ungene leker og koser seg så lenge de vil. Vi går gjerne ut og aker (voksne og barn, er super morsomt!) rundt kl. 20. Bruker å ta kvelden kl 01 en gang. Er virkelig veldig koselig!! Barna er fra 2-7 år og leker fint sammen. Og vi voksne får sitte og skravle i fred (iallefall i lange perioder av gangen [;)]).

her blir det party på meg hvertfall:p
har ikk hatt en nyttårsaften alein siden Tobias blei født så i år blir det:)
Blir med noen venner det blir gøy:)

Her skjer det ingenting som vi vet enda iallefall.
Blir litt oppgitt.... i fjor hadde vi halve gjengen her - var vel 10 voksne og 6 barn (husker ikke helt), men i år har vi ikke hørt fra en shitt. Det er vel sånn at noen skal ha besøk, men ikke har plass til alle, så da er vi sikkert kutta ut. Litt trist siden vi hadde så mange i fjor, menmen... Da er det vel noen av dem vi ikke hadde her i fjor som skal ha det da...
Føler veldig det er noe på gang, det er noen som prøver å unngå oss nå, sikkert for å unngå spørsmålet: Hva skal dere på nyttårsaften [;)] Skjønner at gjengen må dele seg, det er få som kan ha 20 voksne og ørten barn, men hvorfor unngår noen av gjestene oss? Det er jo ikke deres skyld at ikke vi blir bedt!!

Ikke at det gjør oss noe, vi koser oss veldig alene, har vært det (selvvalgt) flere ganger før, det er bare alt hemmelighetsstyret som gjør meg litt oppgitt[8D][;)][:)]

ORIGINAL: *Perlemor*

Vi er fire vennepar med unger som har nyttårsaften på rundgang [:)] I fjor var vi hos oss, i år skal vi til venneparet med tvillingjentene like oppi lia, veldig praktisk!

Ene venneparet er vekkreist i år, så vi blir 6 voksne og 5 barn i år. Spiser kalkun med tilbehør, ungene leker og koser seg så lenge de vil. Vi går gjerne ut og aker (voksne og barn, er super morsomt!) rundt kl. 20. Bruker å ta kvelden kl 01 en gang. Er virkelig veldig koselig!! Barna er fra 2-7 år og leker fint sammen. Og vi voksne får sitte og skravle i fred (iallefall i lange perioder av gangen [;)]).

Det er sånn jeg er vant til fra jeg er liten, og det kunne jeg tenkt meg å starte som tradisjon selv. Koselig [:D]

Her er våre planer litt forandret! [:)] Vi skal spise middag oppe hos bestisfamilien. Bestis selv er på jobb da, så det blir bare bestismannen og jenta deres, men vi skal kose oss likevel! [:)] Også er det så kjekt at det er så kort vei å gå når vi skal hjem og legge ungene, haha!

Vi skal opp til et vennepar til oss..
Da kan Mikael leke med kompisen sin i fra barnehagen....

Vi skal til et vennepar av broren til sambo.. vi kjenner de vi og da, var med de ifjor og hos broren til sambo med familie... Nyttårsaften er litt vanskelig for alle våre venner har planer, enten fest eller faste venner de feirer med osv... vi har aldri planer på nyttårsaften som regel, vet aldri hva vi skal, og alle andre har sine planer.. men så ble vi bedt til dette venneparet i år da, så det var jo veldig koselig[:)] Jeg skal på nattevakt da, så må gå kl 9,men blir kos for det... om jeg blir frisk da[&:] 

ORIGINAL: **vimsa**

ORIGINAL: 2008 mamma

Synes ikke du det er trist å feire nyttår uten Tobias?? bare jeg som er rar kanskje,men jeg kunne aldri tenkt meg å hatt barnevakt på nyttårsaften[:)][:)] kose deg masse da[:)][:)]

Sånn er vi og...  Har ikke vært fest på 6 år[:D]

ORIGINAL: **vimsa**

ORIGINAL: 2008 mamma

Synes ikke du det er trist å feire nyttår uten Tobias?? bare jeg som er rar kanskje,men jeg kunne aldri tenkt meg å hatt barnevakt på nyttårsaften[:)][:)] kose deg masse da[:)][:)]

æ syns ikk det e gærle det va mamma og pappa som sa de kunne vær her i morgen så kunne jeg møte vennene mine:)
gjør ikke meg imot lell for han Tobias legg seg uansett te kl 8 blir ikk forandring lell her.

Her trodde jeg nyttårsaften ble en smule deprimerende og dyster, siden Jonah har fåått vannkopper og sambo reiste i nordsjøen i dag. Men verdens beste nabo og venninne fant ut at jeg skulle sitte alene, og har invitert meg å gutta bort på kalkun og sosialt samvær, tror vi blir 15 stk tilsammen. Gode snille jenta mi[:)] Naboungene å mine er bestiser å det holder, så regner med de koker godt i hop hele kvelden. Fyrverkeri får vi ikke med oss da, vi må hjem å prøve å unngå at bikkja omkommer av angst og det som verre er kl tolv.

jeg skal på middag/fest hos gode venner i bergen jeg nesten aldri ser lengre, uten Mia (og det er ikke trist i hele tatt[;)])

I år ble vi invitert til mamma, gubben og broren min!

Spiser middag der, Amalie får leke til hun sovner, også skal hun få sove over til broren min den natta så vi får bli igjen å se det store fyrverkeriet (håpløst å vekke henne kl.01.00 for å dra hjem).

1 nyttårsdag skal vi feire bursdagen min hjemme hos mamma, så det passer bra[:)]

Vi får besøk av ett vennepar med to barn på 4 og snart 6 år.
Vi skal spise koldtbord å kose oss masse. Rekner med ungene er oppe til rakettene er ferdig. Mulig Mali får en liten dupp før 12,men rakettene skal hun få lov til å få med seg.
Besøkende vårt skal sove over, så rekner med det blir en sen/natt kveld på oss. Kortspill å slikt blir det sikkert å. Gleder meg masse jeg[:)]

vi blir hjemme,bestemoren til sambo kommer på middag og broren min..

rakkettene er handlet inn og ungene skal få være oppe å se på fyrverkeriet..Mulig david må sove litt først eller ta en sen formiddagslur[;)]

Back
Topp