Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: *Perlemor*
Vi er fire vennepar med unger som har nyttårsaften på rundgang [:)] I fjor var vi hos oss, i år skal vi til venneparet med tvillingjentene like oppi lia, veldig praktisk!
Ene venneparet er vekkreist i år, så vi blir 6 voksne og 5 barn i år. Spiser kalkun med tilbehør, ungene leker og koser seg så lenge de vil. Vi går gjerne ut og aker (voksne og barn, er super morsomt!) rundt kl. 20. Bruker å ta kvelden kl 01 en gang. Er virkelig veldig koselig!! Barna er fra 2-7 år og leker fint sammen. Og vi voksne får sitte og skravle i fred (iallefall i lange perioder av gangen [;)]).
ORIGINAL: **vimsa**
ORIGINAL: 2008 mamma
her blir det party på meg hvertfall:p
har ikk hatt en nyttårsaften alein siden Tobias blei født så i år blir det:)
Blir med noen venner det blir gøy:)
Synes ikke du det er trist å feire nyttår uten Tobias?? bare jeg som er rar kanskje,men jeg kunne aldri tenkt meg å hatt barnevakt på nyttårsaften[:)][:)] kose deg masse da[:)][:)]
ORIGINAL: **vimsa**
ORIGINAL: 2008 mamma
her blir det party på meg hvertfall:p
har ikk hatt en nyttårsaften alein siden Tobias blei født så i år blir det:)
Blir med noen venner det blir gøy:)
Synes ikke du det er trist å feire nyttår uten Tobias?? bare jeg som er rar kanskje,men jeg kunne aldri tenkt meg å hatt barnevakt på nyttårsaften[:)][:)] kose deg masse da[:)][:)]