Planer for lørdagen? :)

line02

Glad i forumet
Hva er planen for dagen da,damer?

Her ligger jeg og sønnen i sengen og ser på film, mens mannen er ute på jobb :)
Senere skal vi i bursdag, så blir det vel ut og handle, og kose oss resten av dagen:)

Håper dere får en fin dag :)

Så deilig med avslapping:). Jeg skal prøve å rydde og vaske bad.. Håper bare formen kommer seg:)

Her blir det sofa og litt håndarbeid. Holder på med litt gaver og sånn til noen gravide venninner:) Det er så grått og trist ute at jeg ikke orker å gå ut... :(

Jeg er på jobb:) blir kos med god middag i kveld tenker jeg. Også jobb igjen i morgen tidlig:P

Ligger også på sofaen og ser på film, akkurat grini meg igjennom Home ♡ for en herlig film!
Må vel skrive studiekrav og ta litt hus idag, men later som jeg har god tid på det :-D også venter jeg på godpusen min som har vært vekke siden igår tidlig :-( han pleier aldri være borte så lenge. Men husverten sa han hadde sett han igår ettermiddag, så håper han kommer hjem snart.

God lørdag ønskes alle! :-)

Hatt en deilig morgen med minstemann (lang frokost, lek og sangstund). Når pappa sto opp, vasket jeg kjøkken. Nå ligger jeg og leser litt mens de to er på familiebading. Litt senere i dag skal jeg og minsten på elvelangs. Storebror skal spille med rockeverkstedet så det gleder vi oss til å høre og se :) sola skinner men det er kaldt :/ spennende å lese om deres planer!

god lørdag til alle dere flotte damer!!

Det høljregner for n'te dagen på rad, og jeg er trøtt og sliten, så tipper dagen tilbringes i sofaen med frustrerte fruer.

Jobber dagen i dag. I kvekd skal vi i bursdag til et vennepar :)

Nå har jeg sofatjeneste, men må vokne til liv snart og overse kvalmen, for får besøk av 2 venninner i dag for tapas og spakveld.

Nå ble det baking av kanelsnurrer!! :D Naaaam! De er sykt gode. Det er oppskriften fra bakeriet i Lom.
47297395621c3adcb51087cbd3823283

Mannen og sønnen min har vært hos svigers, så har jeg ryddet hjemme og gått tur med hunden i det fine været :) så blir det å slappe av hjemme og har funnet frem telyslyktene mine som jeg tenkte jeg skulle tenne i kveld :)

Vi har vært for der meste hjemme og slapper av i dag.. Ryddet litt osv. En liten tur på senteret å sett oppvisning til vennebyen. Stas for mini.. :-)

Nå ble det baking av kanelsnurrer!! :D Naaaam! De er sykt gode. Det er oppskriften fra bakeriet i Lom.
47297395621c3adcb51087cbd3823283
Det er ikke lov å friste meg med sånt! :)
Eneste jeg savner ved å ha cøliaki, er hvetebakst :-p

Jeg har ikke gjort noe i dag. Orker rett og slett ikke. Var på butikken så vidt det var en tur. Nå ser jeg Stjernekamp og venter på at eldste skal mekke sammen noe taco :)

Jeg er i Litauen, og har sneket meg opp på hotellrommet etter avsluttingsmiddag på hotellet. Hjem i morgen

Vært en i overkant aktiv dag i dag. Opp kl 7 og hundeutstilling,bare for å se på venner son stilte i dag. Reiste hjem igjen Alt for sent,ca 14:30. Hjem og hente gutta for å reise på valpebesøk med hele familien. Handling så sen middag og skal vi danse på hele familien. Jeg er totalt utslitt da jeg ikke har fått mine to power nap's i dag :/ så nå er det sofaen neste før senga og ny dag med utstilling i morgen :D

Back
Topp