Planer for lørdagen da damer?

Montere klesskap til femåringen, og ut å spise med mann og barn til kvelden. Vært våken tre timer i natt, hetetokter til gangs! Så om jeg er heldig blir det en liten dupp også :)
 
Her er det jobb og så blir det en rolig kveld hjemme og kanskje en liten joggetur! :)
 
Sambo har bursdag i dag, også har vi fått barnevakt og skal på middags-og kinodate <3
 
Skal ha overnatting av niese. Men guttungen skal der, så blir bare 2 barn likevel ;) så skal prøve ta meg en lur på sofan senere, for er dau trøtt. For mye våken om natten..
 
Skal ikke noe spes.. Begynte på å vaske huset ;p Eldste dro bort til en kamerat og ho lille hjelper til med å rote og søle :p Så blir forhåpentligvis samboern våken i kveld etter barna har sovna så kan vi slække og se på film og døse på sofan :)
 
Har ryddet bort jula :) koselig med jul, men deilig å få stua tilbake ;)

Snart kommer nevøen min på 4 som skal overnatte her :) en energisk ADHD kid så det blir nok en aktiv kveld hehe ;)
 
Guri så mye energi dere klarer å skvise ut av slitne gravidkropper da? Jeg ligger fremdeles i senga :smiley-angelic006
 
10 timers jobbdag for min del, og så blir det forhåpentligvis en rolig kveld med god mat. Syns samboeren kan fikse det når jeg tross alt bærer frem ungen hans (det skal jeg bruke mye den neste mnd!) :p

Sent from my D2 using BV Forum mobile app
 
Skal se Hobbiten på kino med min datter (12)! Gleder meg masse!
Men tror jeg må ta meg en høneblund først..er så utrooolig trøtt for tiden!
 
Slappe av med kjæresten, datter og bonus datter :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Min kjære er ute med en kamerat som har bursdag ;) eldste jenta er hos besteforeldrene og minste jenta på besøk hos kusina... så er bare meg og lille spire-vipp .. :) tror vi ser en jente film, tar et varmt bad, kopp kakao og litt manikyr :))

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Jeg har vært på ikea i hele dag.. Ikke det lureste når man er litt småkvalm, men det gikk på et vis det også.. :)
Nå skal jeg ligge på sofaen, og kikke på alt Jeg har kjøpt, men som jeg ikke orker å rydde på plass enda.. Tar det i morgen :p
 
Her hat vi hatt besøk av stefaren og broren min, jeg lagde pizza til middag :) ellers har det vært stille og rolig, jeg er trøtt som vanlig :p
 
Har vetle broren på besøk så her har vi spilt sjakk og sett grease;)
 
Snedig tråd, fordi man når grensen for hemmelig forum mye raskere :);) med tråder mange svarer på!

I dag har kjøpt ny tørketrommel, vært i selskap hos foreldrene mine, og er nå på nattevakt :)
God helg alle sammen!
 
Hehe, må kommentere... Vi hadde ingen planer i går, men det ble litt av hvert; trilletur til en familiegård (søskenbarn til sambo m/fam) hvor vi fekk se 5 stk Lama! Minstemann er bare 1,5 år, så først var han litt skeptisk og klaaamret seg om halsen min. Etterpå kom det noen utbrudd "møøøø! Bæææ! Voffoff! Iiiau (mjau)" Hehe! Han visste ikke hvordan han skulle reagere ^^ godingen min :love7 Så gikk vi inn og tok en kaffi og hilset på de 4 hundene de har.. De driver med "oppdrett" :) så trillet vi hjem. Akkurat i det vi skulle gå inn hjemme (minsten sovna på veien hjem) fikk vi besøk av et vennepar. De har en gutt som er 9 mnd :) var kjempekoselig! :) jeg og venninnen pratet mye om det å bli mor for første gang.. :) Minsten våknet heldigvis etter 1 og 1/2 time, så han rakk å leke litt med "babyen" Før de dro. :hug013 Såå dro vi en tur for å trimme litt. Gikk opp mot en seter her i Ørsta med bæremeis. Det gjor godt (selv om jeg tror jeg bør ta de litt med ro... Redd for å påvirke livmoren eller gjøre noe galt...ergo redd for å miste..). Så ringte broren min og lurte på om vi ville bli med på "barnas juletreet" :angel8 Det ville vi! Så vi hoppa i dusjen og i finstasen og dro på fest :) det var koselig med litt underholdning, juletregange og mye god mat.. Minsten stooorkoste seg sammen med søskenbarnekteskap som er 2 år :). Resten av kvelden tilbringe vi på sofaen:dance011
 
Back
Topp