V venoka Elsker forumet 29 Nov 2007 #1 Nå skal jeg sitte her litt også skal jeg se cæsar[:D] Også skal jeg vakse soverommet vårt, badet og doen, henge opp og vaske klær. også skal jeg benke meg foran tvn å se peking express[:D]gleder meg. enn dere da?
Nå skal jeg sitte her litt også skal jeg se cæsar[:D] Også skal jeg vakse soverommet vårt, badet og doen, henge opp og vaske klær. også skal jeg benke meg foran tvn å se peking express[:D]gleder meg. enn dere da?
renagro Elsker forumet 29 Nov 2007 #2 Skal lage mat til samboer kommer hjem fra jobb.... Så skal vi kansje flytte om i stua hvis han gidder... er så lei av stua sånn der er[:'(][:'(] Hvis ikke blir d bare tv titting[:D]
Skal lage mat til samboer kommer hjem fra jobb.... Så skal vi kansje flytte om i stua hvis han gidder... er så lei av stua sånn der er[:'(][:'(] Hvis ikke blir d bare tv titting[:D]
~Piamia~ Glad i forumet 29 Nov 2007 #3 Bli vell cæsar, sjaonwarpen å henge opp klær her i huset.. så vil jeg lage meg makaroni med ost! nammmmmmmmm :)
Bli vell cæsar, sjaonwarpen å henge opp klær her i huset.. så vil jeg lage meg makaroni med ost! nammmmmmmmm :)
A AaFK Elsker forumet 29 Nov 2007 #4 Ligge på sofaen, gjøre minst mulig på mest mulig tid [:)] Samboer er ute og spiser med noe jobbgreier.
Ligge på sofaen, gjøre minst mulig på mest mulig tid [:)] Samboer er ute og spiser med noe jobbgreier.