Planer for kvelden?

Camilla:)

Stolt trebarnsmor!
Ikveld har jenta mi overnattingsbesøk for første gang, så det blir spennende :) Storebror er i selskap nå og mannen min er på fjellet til imorgen :)
Så når snuppene har sovna og roen legger seg, skal jeg kose meg med Magic Mike på tven og gode rester fra maten igår ;)

Her blir det en stille og rolig kveld når knotten er i seng, pizza og tv tenker jeg. Er så trøtt på kvelden, så legger meg jo kjempetidlig. Prøve å være litt lenger oppe i dag :)

Vi spiste middag tidlig med snuppa i dag slik at hun skulle få noe varmmat, for i kveld etter hun har lagt seg så skal gubben ut å kjøpe kinamat til oss og leie film :)
Men før den tid så blir det lørdagskos med Angelica og barne tv :)

Slappe ta med mannen min og se på sesong 3 av solsidan på DVD :)

i kveld står sofakos på menyen:) skal straks steke kylling og så blir det å legge seg på sofaen igjen og nyyyyte helgaaa:D

Her er det straks pizza på menyen, slik at det blir kveldskos med guttungen før han legger seg :) Resten av kvelden blir brukt til avslapping med min kjære og venter spent på en ny episode av "Hver gang vi møtes" :D <3

nattvakt :-) håper det er noe bra på tv!

Bare slappe av under pleddet på sofaen tenker jeg... :)

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Skal woke når guttungen er i seng, vi får gjester :)

Nå er mannen ute å handler kina mat og leier film :) Snuppa har lagt seg og jeg slapper av... deilig

Nå slapper jeg av med "hver gang vi møtes" deilig å ha helg :) Mannen er snart på vei hjem i fra jobb så da blir det pizza :) Spiste tidligere i dag med h*n og hadde koselig besøk :)

Nå skal bare resten av kvelde greie seg om sofakos :)) Ligge å rugge alt man kan :) Hehe

Samboer har laget biff md fløtegratinerte poteter :D så nå skal mi se film :) Lille frøkna hans ligger å tuller i senga, vil ikke sove.. litt overtrøtt kanskje? :P hehe

jeg har jobbet ( kjedelig ) og nå ligger jeg på sofaen, her blir jeg r e s t e n av kvelden ;)
kos dere !!

Latte med karamell i koppen,apelsin på tallerkenen og hver gang vi møtest på skjermen. Så her er det HELG :D

Vi har hatt besøk av et vennepar, de kom og lagde pizza til oss :)
Jeg fikk i meg et par biter faktisk, tvang de ned. Prøvde å ikke vise hvor kvalm jeg følte meg. Men hyggelig med skravling :)

Back
Topp