Planer for kvelden

~Blikk~

Elsker forumet
Hva skal dere i kveld snupper??

Planen var å spise lasagne med hvitløksbaguetter = men blir kvalm bare av tanken..

Så planen ikveld er å skrive oppgave og få den levert inn!

Slappe av på soffan med snop og tv

Jeg er alene hjemme med A.E og gubben er på guttekveld. Sitter med beina på bordet, jordbær i skål og litt brus i glasset.. Nyter stillheten!! Planen var egentlig å rydde i hyller og i skap i gangen i kveld, men det trooor jeg jammen gubben skal få være med på i morgen... aaaaltfor mye til å gidde å gjøre det selv :P

Anik skrev:
Akkurat spist kyllingsalat og lagt lille snupp.
Nå ligger jeg rett ut på sofaen og har planer om å ligge her en stund! Men må pakke skal to netter på barnashotell i særp i morgen, selv om det frister lite å reise seg opp på en stund:P

Nei,skal dere??  Du får si i fra hvis du vil komme innom på fastelavensboller, hehe

Vi er akuratt kommet hjem fra besøk hos et vennepar. Spist deilig mexikansk tomatsuppe, skravla og barna har kost seg og hertjet rundt.
Nå sitter jeg godt planta i sofaen, skal nok snart legge meg. Jobb igjen i morgen kveld.

Anik skrev:

Frøken Muffin skrev:

Anik skrev:
Akkurat spist kyllingsalat og lagt lille snupp.
Nå ligger jeg rett ut på sofaen og har planer om å ligge her en stund! Men må pakke skal to netter på barnashotell i særp i morgen, selv om det frister lite å reise seg opp på en stund:P

Nei,skal dere??  Du får si i fra hvis du vil komme innom på fastelavensboller, hehe

Hehe, ja drar straksHar du vært der?  Mange som skyrter fært, så får håpe det blir bra:)

Vi er ofte på badeland og lekeland der, passer oss veldig bra! Vi har en gutt som elsker vann, han er helt forelsket i storesklia der. Lekelandet er veldig fint for det er ikke superstort så for de små er det lett å følge med på de. Mannen har faktisk tatt med guttungen bort dit nå for å leke litt nå
Dere kommer garantert til å kose dere masse!!!!

Driver å baker boller nå :)

Etterpå skal vi i familieselskap, der vi skal fortelle min familie om det kommende familiemedlemmet! :O 
Skal bli spennende hehe 

Dagens planer gikk til helvete. En dag som skulle være fin og koselig gikk til helvete, og når jeg prøver å skulle gjøre det litt koselig hjemme går det også til helvete

Ååååh så sint jeg er 

Rugekasse skrev:
Dagens planer gikk til helvete. En dag som skulle være fin og koselig gikk til helvete, og når jeg prøver å skulle gjøre det litt koselig hjemme går det også til helvete

Ååååh så sint jeg er 

Nei!! Hva skjedde?????

Back
Topp