Planer for kvelden og helga?

*Bobbo*

Forumet er livet
Noen planer i helga da, snupper?

Har fri helg, er så deilig.
Får besøk ikveld. [:)] Kose oss med hjemmelaget pizza. Nam, nam.
Sitte ute å skravle og kose oss. Nyte den kanskje siste kvelden med fint vær.
Er jo meldt regn fra imorra.

Ha en strålende kveld og fin fin helg, jenter. [:)]

Her så er det å hekle litt hjerter, det er 80 hjerter å hekle til vognteppet.
Eller hvordan overskuddet mitt er for det da,så ta det med ro, så tar jeg en tur til Oslo på søndag.
Så må jeg vel se å gjøre litt her hjemme også, det blir iallefall huset fult av besøk neste helg.
Hm...litt usikker på det da, men det er min tvillingsøster og hennes familie, de ba seg selv og kommer på fredag og reiser på søndag, men det blir ikke full oppvartning på dem nå som jeg er sykemeldt da, så det blir enkelt. Tennåringssønen har sagt han skal lage eggeretter og han kan steke pannekaker, he he...kanskje det blir maten den helgen. Han sa han skulle være kokk[8D]Ja ja, han har bare godt av å kokke litt...men da skal jeg nok lære ham litt mer gett......[:)]Jeg har sagt at jeg skal ha sunn mat!!!!

ja må bare nyte fin været mens det e her[:D]

vi er kommet hjem fra bading igjen. og skal spise litt igjen no [:D]

stelle oss og så skal vi på å bowling tror eg[:D]

Skal på nattevakt jeg da, men lurer litt på om jeg skal kose meg med pizza og film før det... Eller bør jeg gå ut i finværet kanskje?? [8|]

ikveld skal vi grille nok engang, og spise reker til "forett".

Og deretter blir det

Er så godt med litt vin på terassen på kvelden (hvitvin).

Imorgen blir det vel noe av det samme, men da får vi besøk av min søster og hennes mann.

ORIGINAL: kate

ikveld skal vi grille nok engang, og spise reker til "forett".

Og deretter blir det

Er så godt med litt vin på terassen på kvelden (hvitvin).

Imorgen blir det vel noe av det samme, men da får vi besøk av min søster og hennes mann.

Hm...du for ta et glass vin for meg, iskald hvitvin er jo godt da.

Koos deg med vinen du [:D][:D]

Jeg har kalde cidere i kjøleskapet med 0,7 %. De er deilige de nam nam [:)].

Noe sterkere enn det tror jeg en viss annen kan få ta seg utav [8D](pusen min f.eks. [:D])

Har nok rest av meg nok de siste 10 årene så jeg har vel ikke noe grunn til å klage

Nyyyt været og drikken sier bare jeg [:D] hi hi

Jeg har nettopp kommet hjem fra en venninde etter å ha drukke litt Baileys og skravla på altanen [;)] Megakos!

So no skal ej stupe til køys før ej skal tidlig opp å passe tantebarnet mitt i morga tidlig.. Gleder meg! [:)]

Ps: Regner med det ble fint hjemme hos dere ELIN og at dere hadde en velfortjent kveld sammen etter alt slitet [;)]

ORIGINAL: ElinR

da var gulvet ferdigsparkla[:D]
skal pusse litt med sandpapir i morra før vi drar ut å handler, så støvsuge d igjen og så klippe til belegget før vi limer d [:)]

og så grilling etter alt "slitet" [8D]

Så flink du er. Må legge ut bilde når det er ferdig da. [:)]

Hadde en veldig koselig kveld igår, satt ute til kl. 23.30.
Spilte monopol og skravla. [:)]
Idag blir det en liten tur i bursdag til ei venninne, etter det bare slappe av hjemme på
sofaen sammen med min kjære.

Vi har ikke så store planer,vi skal begge jobbe i helgen. Så det blir ikke så store sprella!

Sov ganske lenge idag selv, til kl. 11. Deilig:)

Spist egg og bacon til frokost, nam, nam.
Så nå kommer syrran med familie på kaffe. Så samboer har lagd eplekake. [:)]

Eplekaka smakte fantastisk godt, må si jeg er veldig stolt av samboer nå. [:)]

Koselig med besøk da.

dere er heldige som får / har koselig besøk hehe
gruer meg til besøk av svigermor imorra, hu gjør ikke annet enn å klage, gleder meg til d er over da juhuuuu[:D]

Huff da, er jo ikke noe koselig da.
Da skjønner jeg at du gruer deg til besøk av ho. [8|]

juhuuu da er gulvbelegg ferdig limt fast, suuuuperfornøyd[:)][:)][:)][:)] eneste som mangler nå er å få gulvlister (er nemlig INGEN der fra før...rare folk som bodde her før serru hehe). Kikke etter lister til tirsdag[:D]

Må si atter en gang; Dere er kjempe flinke.  [:)]
Synd bildene var for store. Hadde vært fint å sett åssen det ble.

ORIGINAL: * Bobbo *

juhuuu da er gulvbelegg ferdig limt fast, suuuuperfornøyd[:)][:)][:)][:)] eneste som mangler nå er å få gulvlister (er nemlig INGEN der fra før...rare folk som bodde her før serru hehe). Kikke etter lister til tirsdag[:D]

Må si atter en gang; Dere er kjempe flinke.  [:)]
Synd bildene var for store. Hadde vært fint å sett åssen det ble.

vi syns denne helgen har vært litt slitsom ja hehe, er ikke vant til slikt vi hehe
men er litt stolte nå da at vi har gjort dette helt på egen hånd for aller første gang[:)]
foreldrene mine har nemlig hjulpet oss med veldig mye i huset hittil så vi gleder oss til demmes reaksjon neste søndag[:D] de vet ikke noe om dette[:)]de er invitert til lasagne hos oss om 1 uke[:)]

Skal være stolt da. [:)] Og er alltid morsomt å se andres reaksjon.
Har det sånn selv, svigerfar hjelper stort sett alltid til, så når vi har gjort noe helt alene.
ER det morsomt å se hans reaksjon og få masse skryt.

Back
Topp