Planer for kommende uke, hustlers & bitches!

*Fie og Rangen*

Forumet er livet
[8D]

Mandag: Besøke veninne med jevngammel kompis til Vetle
Tirsdag: Lunsj med veninne
Onsdag: Speedvaske og rydde hjemme, pakke for 4 stk.
Torsdag: Posen, jeg og Rangen reiser til Stryn, Sofie i bhg og med farmor og farfar.
Fredag: Stryn-spise buffet-gå turer-badeland
Lørdag: Stryn- samme
Søndag: Stryn- spise buffet- gå tur

[:D][:D][:D]

Mandag:Fri,Ella skal til tannlegen
Tirsdag:Jobbe 8.30-16.30
Onsdag:Jobbe 7.30-15.30
Torsdag:Jobbe 6.30-14.30
Fredag:jobbe 9-17,samboer sitt utdrikkningslag
Lørdag:Aner ikke men har en liiiiten følese på at mitt utdrikkningslag er da[8D]
Søndag:Tar vi som det kommer[;)]

he he, det var litt av et emne[:D] Takk for kallenavnet, det passet meg bra[:D]

Uka mi er skulle sett sånn ut:

Mandag:jobb
Tirsdag:jobb - mocha mud pie
Onsdag: Solseng og drink
Torsdag: Solseng og drink
fredag: Solseng og enda mere drinker
lørdag: Solseng og vann[8D]
Søndag: Solseng og drinker[8D]

Og sånn hadde det vel fortsatt til onsdagen.

Men som du vet så har jeg enda ikke fått avklart ferie, så vi vet ikke enda.

MEN, jeg har bursdag på torsdag og jeg deler dagen med min kjære Guro som blir skikkelig gammel i år[8D] Jeg er så heldig å skal feire mitt siste år i 20-åra[:D]

Så holder dere oppdatert om ferie. Ellers blir det jobb og barnehage for oss denne uka.

Hva skal trekløveret til Stryn å gjøre?[:D]

Mandag: jobb 8- 13.20 Etter arbeid blir det ENDELIG flytting med varebil. Styremøte i AP. Kanskje vi har fått over det viktigste og kan overnatte i nytt hus. [:D]
tirsdag: Fri, skal til lillehammer sykehus og sjekke hode mitt! [8D] Pga hodepine altså, ikke psykisk. Møte på kvelden i barnehage, da jeg er foreldrerep.
onsdag: Fri og Sondre har fri. Blir vel kosedag. Prøve å kanskje på fjellet om været er fint.
Torsdag: fri og endelig alene hjemme. da blir det soving! Mulig møte om kvinner i politikken om kvelden.
Fredag: jobb 8-13.20. Kun KOS resten av dagen.
Frihelg! Regner med vi koser oss i nyhuset og pakker ut hele uken! Helgen får vi nok sikkert litt besøk!

ORIGINAL: Lbaby

he he, det var litt av et emne[:D] Takk for kallenavnet, det passet meg bra[:D]

Uka mi er skulle sett sånn ut:

Mandag:jobb
Tirsdag:jobb - mocha mud pie
Onsdag: Solseng og drink
Torsdag: Solseng og drink
fredag: Solseng og enda mere drinker
lørdag: Solseng og vann[8D]
Søndag: Solseng og drinker[8D]

Og sånn hadde det vel fortsatt til onsdagen.

Men som du vet så har jeg enda ikke fått avklart ferie, så vi vet ikke enda.

MEN, jeg har bursdag på torsdag og jeg deler dagen med min kjære Guro som blir skikkelig gammel i år[8D] Jeg er så heldig å skal feire mitt siste år i 20-åra[:D]

Så holder dere oppdatert om ferie. Ellers blir det jobb og barnehage for oss denne uka.

Hva skal trekløveret til Stryn å gjøre?[:D]

Wee, bursdag på samme dag. GØY!

Peder skal på messe, det er hvert år og vi er med. Det er så kos der altså. Fin natur, masse bææ'er, sinnsykt god mat. Bare avslapning for Vetle og meg selv.

hm..skal vi se..har bestemt meg for å ikke ha så mange planer denne uken..men!

mandag: yoga, sende invitasjoner til navnefest, hente i bhg, rydde og henge opp en hylle, handle, lage 50 empanadas

tirsdag: lunsj m venninne, lage 50 muffins, hente i bhg, hjemmet blir vasket

onsdag: samtale, innrede det nye soverommet til lillebror, handle

torsdag: jeg blir 30[:o] og Line blir 29 og jeg skal erte henne hele året for at hun er en liten barnerompe og at jeg er større enn henne og at jeg vet best. Får besøk av mamma og pappa og min bror med samboer på ettermiddagen

fredag: lage kanapeer, svigermor kommer til middag, bestefar henter vesla i bhg og hun er der over helgen

lørdag: rydde, pynte og lage mat til selskap som jeg har om kvelden

søndag: regner med at max har sovet 2 timer og skal til mamma og pappa for å feire med middag[8|] hente vesla der.

ooh, full uke gitt neste uke truur jeg

Mandag: Levere Liam, så levere litt papirer, før full dag på Ikea med mamma'n min[:D]
Tirsdag: Navkurs 9-15, jeg og ei venninne(Vi kaller hu V vi), så er det vel ingenting spesielt på kvelden
Onsdag: Navkurs 9-15, og så ungdomsgruppe 17-?? Pizzakveld[:D]
Torsdag: Skal bli med V til Bærum, siden ei annen venninne skal på masse jobbintervjuer, vi skal være guide[;)]
Fredag: Kontraktsmøte hos megler kl 10, så skal jeg faktisk prøve og soove litt tror jeg, blir mange tidlige morninger denna uka
Lørdag: Kenneth har varetelling, skal prøve å få barnevakt på Liam, slik at jeg og V kan ha jentekveld (hennes gubbe jobber sammen med Kenneth, så begge er borte den kvelden.
Søndag: slappe aaav[:)]

Så håper jeg virkelig at Liam holder seg frisk denne uka, siden jeg har rett og slett for mye på planen allerede[8D]

Den foreløpige planen er:

Mandag: trening, skole, hjemme rundt klokka fem og da er det TB-tid resten av kvelden
Tirsdag: ser ut til å bli en fridag, da blir jeg og TB hjemme, utedag!
Onsdag: lik mandag
Torsdag: TB blir hjemme fra barnehagen, jeg har jobb fra klokken fire til halv elleve
Fredag: -en helvettes dag; trening, skole og direkte på jobb til halv elleve!
Lørdag: jobb 8.00-15.00, så blir jeg og TB ute til barne-TV og kos inne resten av kvelden
Søndag: Utedag og vasking fra barne-TV![:)]

ORIGINAL: kolibri

hm..skal vi se..har bestemt meg for å ikke ha så mange planer denne uken..men!

mandag: yoga, sende invitasjoner til navnefest, hente i bhg, rydde og henge opp en hylle, handle, lage 50 empanadas

tirsdag: lunsj m venninne, lage 50 muffins, hente i bhg, hjemmet blir vasket

onsdag: samtale, innrede det nye soverommet til lillebror, handle

torsdag: jeg blir 30[:o] og Line blir 29 og jeg skal erte henne hele året for at hun er en liten barnerompe og at jeg er større enn henne og at jeg vet best. Får besøk av mamma og pappa og min bror med samboer på ettermiddagen

fredag: lage kanapeer, svigermor kommer til middag, bestefar henter vesla i bhg og hun er der over helgen

lørdag: rydde, pynte og lage mat til selskap som jeg har om kvelden

søndag: regner med at max har sovet 2 timer og skal til mamma og pappa for å feire med middag[8|] hente vesla der.

Det er helt greit, for jeg blir jo tross alt bare 29[:D] Du blir jo 30[8D]

Mandag : Kjørt fra Trondhjem
Tirsdag : ingen ting finne tilbake til rytmen
Onsdag. : et møte ang vidre utdanning og fysio ( snuppa må bli med har ingen barnevakt)
Torsdag : babysang også møte en vennine på ettermiddagen
Fredag : Ingen ting
Lørdag : ingen planer
SØndag : mannen hjelpe sin søster med flytting. håper på fint vær så vi andre kan være ute

mandag: jobb, hjemme med syke unger, pakke til kurset
Tirsdag: reiser på kurs
Onsdag: Kurs
Torsdag , kurs, reiser hjem, handle, bake
Fredag: jobb, bake til 1 års dag
Lørdag: Sukker ungen min blir 1 år, så vi skal ha bursdags selskap!!!
Søndag: Barsels gruppa på feiring tror jeg

Back
Topp