Planer for jul

:)Solsikke:)

Forumet er livet
Desemberskattene 2014
Januarlykke 2019
JuniJubel2021
Har du lagt planer for hva du skal gjøre i juledagene?

Vi prøver å legge de da vi har familie på begge sider som bor borte og kommer hjem, så prøver å kartlegge hvor lenge de blir og det vett de jammen ikke enda:/

Har du lagt planer for hva du skal gjøre i juledagene?

Vi prøver å legge de da vi har familie på begge sider som bor borte og kommer hjem, så prøver å kartlegge hvor lenge de blir og det vett de jammen ikke enda:/

Vo skal besøke familien min, og de har samme problem for jeg vet ikke når vi kommer og drar :p men det er mest luksusproblem for de vil jo ha oss så lenge som mulig ;)

Vo skal besøke familien min, og de har samme problem for jeg vet ikke når vi kommer og drar :p men det er mest luksusproblem for de vil jo ha oss så lenge som mulig ;)

Forstår jo at det er enda litt tid til jul, men hadde vært greit om vi viste hvem vi kunne treffe nå, så kunne vi ha lagt en plan etter dette;)

Vi er ikke helt i boks... Jeg skal jobbe mandag og tirsdag, og vi har familie et stykke unna. Så vi får ikke dratt noe sted på de dagene mellom...

Julaften feirer vi her hjemme

Forstår jo at det er enda litt tid til jul, men hadde vært greit om vi viste hvem vi kunne treffe nå, så kunne vi ha lagt en plan etter dette;)

Ser den altså. For min del vet de at jeg minimum kommer i to uker, men jeg sier at jeg vurderer mer. Foreldra mine har ikke behov for å planlegge, de bare vil påvirke før jeg bestiller billetter :p jeg vil gjerne vente til baby er født og se an formen.

Svigerfar kommer til oss. Utenom det må jeg sikkert jobbe :(

Ikke enda men ender nok opp med foreldrene mine på julaften enten hos oss eller dem. Så broren til gubben og familien en av de andre dagene. Mamma er veldig bestemt på at hun vil ha første julen med barnebarn;-)

Bare Kose oss, forhåpentligvis hjemme og ikke på sykehus da jeg er 39 uker på vei i juleuka :)

Vi skal feire med min familie i år, og mannens far neste år, deretter mannens mor året etter der igjen :shifty: koselig alt sammen, men skulle ønske vi slapp å måtte bytte hvert år. Det blir ingen faste tradisjoner for vesla, som er litt synd. Hun kommer ikke til å vite om noe annet, da, så det gjør vel ingenting, håper jeg. Det viktigste er at vi er sammen :)

Vi flytter inn i nytt hus rett før jul. Gleder meg veldig til å feire jul i eget hus. Bonusbarn kommer og jeg fikk overraskende fri alle juledagene. Skulle egentlig jobbe hele jula. Bedre julegave får man neppe når man jobber turnus.

Jeg skal jobbe endel:(
Og ikke vet jeg hvem som kommer hit for å feire jul heller:P

Vi skal feire med min familie fordi broren min og hans familie kommer, og de bor på andre siden av landet :-) ellers blir det nok endel familie besøk :-)

Vet ikke hvordan jeg jobber i jula siden jeg må taes ut av min turnus nå (tilrettelegging pga svangerskap). Vanskelig å planlegge noe da.

Jeg har unger frem til 28 des, da reiser frøkna til faren og blir til skolen starter igjen. Og det er det eneste jeg vet, ellers så kommer vel kanskje pappa for å spise middag.

Skal pynte til jul 1 desember, bake julekaker 1 og 3 helga i advent, lussekatter 13 desember, pakke inn gaver i helga før julaften :)

Vi skal på familiejulebord og julequiz, og selskaper i romjulen :)

Back
Topp