Planer for imorgen

Hanna C

Gift med forumet
Har dere noen planer for i morgen da? Vi skal en tur til Sverige å handle mat vi. De har bedre utvalg i vegetarprodukter der, så det blir storhandel innimellom[:)]

I morgen? aner ikke
- sikkert noen som har en plan, ellers skal jeg iallefall slappe litt mer av enn i dag
- for i dag sykla jeg til jeg fikk blodsmak i munnen, og så i 20minutter til etter det[:'(] - teita!!

Ikke så mye.
Rydde litt og gå tur hvis det er fint vær [:D]

Mamma og pappa har besøk av søstera mi fra Stavanger, så vi skal sikkert dit en tur i morgen også. Hvis det blir fint vær skal vi til Sveio og grille og kose oss med en tur ut i marka.

ORIGINAL: mb
Hvis det blir fint vær skal vi til Sveio og grille og kose oss med en tur ut i marka.

Ja, kansje det!! Hvis det blir fint vær drar vi kansje til Bømlo og koser oss i stranda[:D]

Jeg skal på Røde Kors vakt på Lyngås (motorbane) og gutta skal kose seg hjemme..
På ettermiddagen drar vi vel på hytta i Sande (Vestfold)

ORIGINAL: gry

Jeg skal på Røde Kors vakt på Lyngås (motorbane) og gutta skal kose seg hjemme..
På ettermiddagen drar vi vel på hytta i Sande (Vestfold)

Høres deilig ut![:D]

Idag skal vi ta det med ro her hjemme. Er bedt på grilling tel mamma og pappa senere, men nå sover Alexander og Christian ser på Todd og Copper... elsker den filmen altså.

Klemmer

Hadde visning på leiligheten i Moss i går...
Og i dag har vi hatt besøk,og spsit middag og vafler!!![:)]

Ble bare en kjempekoselig kosedag[:D]

Back
Topp