Planer for i morgen?

Hanna C

Gift med forumet
Hva slags planer har dere i morgen da? Vi skal på babysvømming, og ellers så skal jeg vel gå en lang tur tenker jeg. Så har vi planer om å se filmen "Sjokolade" med Jhonny Depp imorgen kveld[;)]

Vet ikke helt.
Blir vel bading fra 18-19 for det er da vi har basenge.
Ellers bare slappe av [:D]
Og ikke minst vær her me dere da [;)]

stemmerdet, skal være her også ja![:D]

Tror ikke vi klarer oss uten hverandre [;)]

Skal til tannlegen jeg [:(]- da må jeg nok ha mamma'n min som barnevakt - om ikke det er en tante eller onkel som er hjemme fra skolen..[8D]

Jeg skal på ultralyd for 4 gang i dette svangerskapet. Gleder meg veldig til nestemann kommer[:D]

Fysio klokken 0900[;)]

Vi får ny bil imorgen!!
jippi!!
Endelig etter 1 mnd uten!! [:D]

ORIGINAL: buster

Vi får ny bil imorgen!!
jippi!!

Å så heldige dere er!!
Vi vraka bilen vår i fjor sommer vi[:(]

Ingen andre planer enn å kose meg med Mina, trille en tur i finværet (hvis det holder seg) å titte innom i forumet...

Å forhåpentligvis sovner snuppa i vettug tid i morgen også så jeg å sambo kan kose oss litt

Vi skal som sagt på sykehuset. Etter det skal vi bare nyte å være alene med Alexander.
Klemmer

ORIGINAL: ~Fiorelina~

Vi får ny bil imorgen!!
jippi!!

Å så heldige dere er!!

Merkelig hvor fort man venner seg til å være uten!! [:D]
men skal innrømme at det blir godt å slippe alle handleposene under vogna!! [:)]
Er 4 km til sentrum og så skal jeg jo tilbake også...[:-][:)]

ORIGINAL: Linka

Vi skal som sagt på sykehuset. Etter det skal vi bare nyte å være alene med Alexander.
Klemmer

Å! JA! KOS DERE!!
Håper de finner ut at det som har plaget lillegullet er noe som er lett å bli frisk fra, da[;)] - og at det kan fikses greit[:D]

Vi får ny bil imorgen!!
jippi!!

Å så heldige dere er!!

men skal innrømme at det blir godt å slippe alle handleposene under vogna!! [:)]

Har fått låne litt hos foreldra mine vi, da - men kan jo ikke bruke den ubegrenset heller - og ikke nårsomhelst[8|]

Klemmer

Å! JA! KOS DERE!!
Håper de finner ut at det som har plaget lillegullet er noe som er lett å bli frisk fra, da[;)] - og at det kan fikses greit[:D]

Takk for det vennen. Håper selv at vi finner det ut.
Klemmer

Klemmer

Å! JA! KOS DERE!!

Takk for det vennen. Håper selv at vi finner det ut.
Klemmer

Ja, også klemmer til dere!![:D]

Vi får ny bil imorgen!!
jippi!!

Å så heldige dere er!!

Har fått låne litt hos foreldra mine vi, da - men kan jo ikke bruke den ubegrenset heller - og ikke nårsomhelst[8|]

Ja jeg vet, det er skikkelig kjedelig å drive å spørre hele tiden.. Føler jo at man maser!! Vi har vært så heldige å fått låne svigers sin bil ett par ganger!!

Men imorgen skal jeg virkelig shoppe!! Må iallefall ha endel planter, ser ikke ut verken inne eller ute her!! Er litt for vanskelig å få med seg på vogna de... Og så må jeg potte om litt blomster... Trenger jord ja..[:D]

Vi får ny bil imorgen!!
jippi!!

Å så heldige dere er!!

Ja jeg vet, det er skikkelig kjedelig å drive å spørre hele tiden.. Føler jo at man maser!! Vi har vært så heldige å fått låne svigers sin bil ett par ganger!!

Men imorgen skal jeg virkelig shoppe!! Må iallefall ha endel planter, ser ikke ut verken inne eller ute her!! Er litt for vanskelig å få med seg på vogna de... Og så må jeg potte om litt blomster... Trenger jord ja..[:D]

Høres ut som du virkelig skal kose deg!!
Jeg må først ha et hus/litt hage jeg, før jeg skal handle blomster, men det gjør meg ikke no særlig, må jeg inrømme[:D][8D]

Back
Topp