Planer for i morgen?

~Blikk~

Elsker forumet
Hva skal dere i morgen?? 
Og ikke minst: hva skal dere ha på dere???!

Skal gå i tog med barna, sammen med barnehagen. Så skal vi på middag til et vennepar.
Skal ha på meg en kjole jeg får plass til magen min inni :P

Vet ikke helt hva vi skal i morgen enda, men vi må nå ut å kjøpe is å se på et tog emoticon

Ang klær, har jeg ikke peiling, var innom H&M for å finne tights, men kun små str igjen ;( 

Så vet ikke!!!!! River vel ut alt fra skapet i morgen, og blir lei når jeg ikke finner noe.

Satse på regntøy!

Anik skrev:
Skal se på toget i byen, spise med svigefar og på tivoli på ettermiddagen:)

Har tenkt å trykke meg inn i bunaden, har ikke prøvd den men det er litt stor til vanlig og har ingen plan B...:)

*fikk litt angst når jeg skrev det, så løp og prøvde og der var det enda en del og gå på puuuh*

Hehe, ikke meninga å få deg stressa
Jeg hadde griseflaks og fikk hentelapp på kjole jeg hadde bestilt i dag, så da ble antrekket reddet. Må bare få barbert legga *hat*

Vi blir å se på barnetoget, for å så ta en tur på gravlunden å legge på blomster. Så blir det vel å dra til skolen en stund om været tillater det. Så griller vi på ettermiddagen.
Skal ha på meg bunaden:-)

til byen og se på barnetoget. 2 av ungene skal gå i tog. Så er det grille hos svigers etterpå, og til foreldrene mine på kvelden og spise.

Skal gå med leggings, tunika og strikkejakke.

Siden vi ennå ikke har barn blir det å sove til vi våkner, spise en deilig frokost mens vi har på tv-sendingen. I regnvær orker vi ikke å dra til byen.
På ettermiddagen skal vi grille med 4 andre par, så det blir kos.
Aaaaaaner ikke hva jeg skal ha på meg... Grilldress, kanskje???

Back
Topp