Planer for i dag da?

Trone

Gotta love ebay
VIP
I dag skal vi til min bror på bursdagskaffe. Han er nemlig 25 år i dag, jippi!!!
Gratulerer med dagen, verdens beste lillebror!!!! [:D][:D][:D][:D]

Og før det så skal jeg til Vennesla og handle litt. Hadde tenkt å spørre Homogenic om vi skulle trille tur, men virket ikke som Ada var helt i form i går kveld så [&o]. Men det kommer flere dager :)

Jeg skal prøve å sove litt etterpå. Gullet holdt det gåendes fra kl 24-03. Og 0530-0630. Og jeg sovnet kl 23... Argh!!!

I dag skal jeg feire bursdagden min og dåpen til theoline. [:D]

Bursdagsfeiringen er vel nesten over. Fikk bursdagssangen og sjokkopudding med lys på senga i dag av de store barna. [:D]

Så nå er det barndåpen som står for tur. Snart ferdig med dåpskjolen![:)]

heia=)

I dag skal eg ta meg ein dusj!;P lage pizza, sjå farmen og otto privat eller ka det heiter.. så skal gullet badast i dag... hmm... jepp... får det jammen travelt[8D][8D]

Jeg har hatt besøk,jeg. Koselig ;-) Planen er, når prinsen våkner....at vi skal til postkontoret- har en onepiece som ligger å venter, og til hobbybutikken etterpå for å kjøpe pynt å sånne smellerter til kransekaka til dåpen.

m. Bei ikke så veldig mye planer i dag. Har fått satt på oppvaskmaskinen, samt vasket 2 maskiner med klær. Nu hold tørketrommelen på med å tørke klærne.
Tobias ligg i vognen og søv på altan. katta ligg under dyna på soverommet. Ska lage middag nu. Ja, har tatt min aller første blund nå mens Tobias søv. Deili. Fikk sjekket korsen den nye sofaen va å ligge på. Den va kjempegod. Fare for at det blir middagshvil der også[8D]
Ellers har e fått pakket på plass litt klær. Kommer t å bruke lang tid på å pakke ut fløttelasset[&o]

Back
Topp